Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزاد حکمت گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی و حفظ ارزش‌های مرزهای جغرافیایی و کرامت این مرز و بوم مرهون جانفشانی‌های معراجیان دفاع مقدس است که ادامه راه نورانی آنان واجب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان در آستانه 22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و گرانقدر انقلاب اسلامی، از خانواده های شهدای مخابراتی در استان سرکشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ایثار و از خودگذشتی شهدا نشأت گرفته از باور و یقین آن ها به ارزش‌هاست، گفت: اگر با دقت به وصیت‌نامه‌های شهدا و مطالعه آنها بپردازیم می توان به مناعت طبع، خلوص نیت ،ایمان و تقوای شهیدان پی برد.

 

وی تكریم خانواده معظم شهدا و زنده ‌نگه داشتن یاد و خاطره دلیرانِ عرصه جبهه و جنگ را وظیفه همگان دانست و ترویج این مهم را در جامعه از وظایف هر فرد مسلمان دانست.

 

مدیر مخابرات منطقه کردستان به نقش شهدای مخابراتی در سال های هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امنیت و اقتدار ایران اسلامی و حفظ ارزشهای مرزهای جغرافیایی و کرامت این مرز و بوم مرهون جانفشانی‌های معراجیان دفاع مقدس است که ادامه راه نورانی آنان واجب است.

 

وی در این دیدارها که به صورت جداگانه انجام شد ،شهدا را انسان هایی از جنس ایثار و شهامت برشمرد و گفت: جامعه ای که فرهنگ ناب شهادت در آن نباشد جامعه ای است که از مسیر زندگی با عزت و گزاره های آموزنده دین مبین اسلام دور می ماند و مردمان آن زندگی همراه با ذلت و خواری را تجربه خواهند کرد.

 

حکمت، بزرگترین هدف شهدا را مقابله با ظلم و بی‌عدالتی، دفاع از آب و خاک میهن اسلامی، اعلام اقتدار و آمادگی ملت ایران در مصاف با دشمن و هجوم بی‌وقفه قدرت‌های استكباری برشمرد و اظهارداشت:امیدوارم مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران اسلامی با تبعیت از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری و تاسی گرفتن از سیره و سلوک راه پر افتخار شهدا، بیش از پیش با آرمان های آنان تجدید میثاق نمایند.

 

وی ضمن یادآوری مقام شامخ شهید و شهادت خاطر نشان ساخت: شهدا بزرگ مردانِ ایثار و گذشت هستند که با مناعت طبع، خلوص نیت ،ایمان ،تقوا و روحیه مقاومت در مقابل دشمنان انقلاب اسلامی ایستادگی کردند تا پرچم پرافتخار ایران را به اهتزار درآورند. 

 

این دیدارها با حضور مدیریت، مشاور امور ایثارگران و مدیران مخابرات منطقه کردستان، مدیران و روسای ادارات بنیاد شهید در شهرستان ها صورت گرفته است.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: دیدار با شهدا مخابرات کردستان تجلیل دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود

دریافت 257 MB

محمد تقی صفری در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنامه ریزی ها لازم برای استقبال و تشییع باشکوه پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی (دشتی نظری) در گناوه با برگزاری نشست‌های مختلف انجام شده است.

فرماندار گناوه افزود: این شهید والامقام جمعه شب در مسجد امیرالمومنین با برگزاری برنامه ویژه همراه با سخنرانی و مداحی استقبال خواهد شد.

همچنین بعد از ظهر روز شنبه همزمان با سالگرد شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم تجدید میثاق و وداع با شهید در مصلی جمعه برگزار می‌شود و سپس پیکر مطهر این شهید والامقام تا گلزار مطهر شهدای گناوه بر دستان مردم قدرشناس شهرستان تشییع خواهد شد و در کنار همرزمان شهیدش به خاک سپرده خواهد شد.

شهید والامقام «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) متولد ۱۳۴۳ که در زمان شهادت ۲۰ سال سن داشت در گناوه جز شهدای جاویدالاثر تا قبل از احراز هویت به شمار می‌آمد.

شهید غلامی در سال ۱۳۶۲ جمعی تیپ ۵۵ هوابرد شیراز به منطقه عملیاتی جنوب اعزام شده بود که در ۲۶ اسفند ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق دجله جاده العماره - بصره به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص سال ۸۸ در منطقه عملیاتی پیدا و در نجف آباد اصفهان به عنوان شهید جاویدالاثر در میان شهدای گمنام خاکسپاری شد و پس از گذشت ۳۷ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA در سال ۱۴۰۰ شناسایی شد.

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6094567

دیگر خبرها

  • جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده اصفهانی
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • استقبال از ۲ شهید گمنام در فرودگاه کرمان
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • ملت ایران توانایی ایستادگی روی پای خود را دارد
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام