Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم- ساکنین بافت اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س) و بافت فرسوده سایر نقاط شهر می‌توانند برای نوسازی و ساخت واحدهای خود تسهیلات بانکی ویژه دریافت می کنند.

به گزارش قدس آنلاین؛ مدیرکل راه و شهرسازی قم گفت: این اداره کل به دنبال سیاست های پیشران و محرک توسعه خود در بافت فرسوده، شرایط پرداخت تسهیلات را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن صبوری افزود: هدف از پرداخت این تسهیلات، نوسازی بافت، مقاوم سازی و بهینه سازی واحدهای مسکونی است تا ساکنین آن با آرامش بیشتر در آن سکونت داشته باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: ساکنین پیرامون حرف مطهر حضرت معصومه(س) می توانند از تسهیلات ۱۴۰ میلیون تومانی ساخت واحد مسکونی خود بهره‌مند شوند.

وی افزود: این گروه از ساکنین شهر قم باید با مراجعه به ساختمان شماره یک اداره کل راه و شهرسازی استان قم واقع در بلوار ۷۵ متری عماریاسر، بلوار تعاون، مجتمع ادارات نسبت به موقعیت قرارگیری واحد خود در محدوده طرح توسعه پیرامون حرم مطهر کسب اطلاع نمایند و در صورت قرار داشتن در این محدوده درخواست خود را اعلام کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بافت فرسوده نوسازی مدارس حرم حضرت معصومه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه

محمدرضا آمویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از نوسازی و درجاسازی واحدهای فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستاهای تابعه بر اساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد و اظهار کرد: واحدهای فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

وی ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحدهای واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستاهای خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود.

وی ادامه داد: مالکان با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحدهای فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند.

کد خبر 6092110

دیگر خبرها

  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • شهرداری در حوزه بافت فرسوده چه کرد؟
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید