Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@10:01:33 GMT

برخورد جدی با واحدهای اقامتی غیرمجاز در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۶۴۱۰

برخورد جدی با واحدهای اقامتی غیرمجاز در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علیرضا خزائلی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین ضمن اعلام این خبر با اشاره به فعالیت و تبلیغات واحدهای اقامتی غیرمجاز در فضای مجازی و سایت‌های مختلف در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز گفت: بر اساس مصوبه ستادهای ملی و استانی مبارزه با ویروس کرونا اقامت مسافران در ایام نوروز تنها در واحدهای اقامتی رسمی مانند هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه‌مسافرهای دارای مجوز و پروانه بهره‌برداری از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی امکان‌پذیر است و از اقامت مسافران در مراکز اقامتی غیرمجاز و برپایی چادرها و کمپ‌ها جلوگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزائلی با بیان اینکه اقامت در واحدهای غیرمجاز تهدید جدی برای سلامتی مسافران است ، افزود: با توجه به تشدید نظارت و بازدیدهای اعضای کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری استان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی و نحوه ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری سطح استان و مراکز اقامتی رسمی توسط بازرسین به صورت مستمر کنترل می‌شود در صورتی که بر فعالیت واحدهای غیر رسمی نظارتی وجود ندارد و قطعا اسکان گردشگران در این مراکز مشکلاتی را به ویژه به لحاظ بهداشتی برای این عزیزان به همراه دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین از مسافران و گردشگران خواست تا برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی با آگاهی کامل نسبت به انتخاب محل اسکان خود اقدام کنند و تاکید کرد: درصورت مشاهده و دریافت گزارش از تبلیغ یا فعالیت واحدهای اقامتی غیر مجاز قطعا با مبلغان و مالکان این مراکز برابر با قانون برخورد می شود.

48

کد خبر 1494379

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین واحدهای اقامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی

نشست معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان رضوی با مدیرکل و کارکنان اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی امروز در محل این اداره کل برگزار شد. 

حسین شرافتی در ابتدای این نشست ضمن ارائه گزارش از اهم فعالیتهای صورت گرفته در خصوص اتباع و مهاجرین خارجی استان در سال گذشته به بیان برنامه ها، طرحها و فعالیتهای پیش روی این اداره کل همسو با سیاست های سازمان ملی مهاجرت در سال ۱۴۰۳ پرداخت.

محمد زهدی با بیان اینکه با هرگونه حضور اتباع غیرمجاز در استان خراسان رضوی بصورت جدی برخورد خواهیم نمود، خاطر نشان ساخت: اداره کل اتباع خراسان رضوی بعنوان دبیرخانه قرارگاه طرد اتباع غیرمجاز و دستگاههای امنیتی و انتظامی مرتبط نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ممنوعیت نقل و انتقال واحدهای طرح نهصمت ملی مسکن 
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه