Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@21:33:05 GMT

خانم قاچاقچی با 4 کیلو شیشه در دام پلیس

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۶۶۵۱

خانم قاچاقچی با 4 کیلو شیشه در دام پلیس

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گفت: 4 کیلوگرم مواد روانگردان از نوع شیشه از خانم قاچاقچی در منطقه سراوان شهرستان رشت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛سرهنگ "علی احمدپور" در گفت‌وگویی با اعلام اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ می‌شود اظهار داشت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تحقیقات صورت گرفته و در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی به گیلان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر حین پایش خودروهای عبوری در محور رودبار به رشت، اتوبوسی که متهم مورد نظر با آن در پوشش مسافر در حال حمل موادمخدر بود را شناسایی و پس از تعقیب و مراقبت انجام شده آن را در منطقه سراوان متوقف کردند.

این مقام انتظامی به کشف 4 کیلوگرم مواد روانگردان از نوع شیشه در بازرسی از این قاچاقچی 35 ساله خانم خبر داد و گفت: 3 همدست دیگر این متهم نیز دستگیر شدند.

سرهنگ احمد‌پور تصریح کرد: 4 متهم این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان هدف پلیس از اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی را ارتقاء امنیت و آرامش شهروندان برشمرد و بیان داشت: راه‌های مواصلاتی استان به صورت شبانه‌روزی تحت نظر پلیس قرار دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شیشه شهرستان رشت خانم قاچاقچي منطقه سراوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۶۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان، اظهار داشت: مأموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید مریدی شهرستان رودان حین اجرای طرح ایست و بازرسی و ضمن کار اطلاعاتی و کنترل خودروهای عبوری در محور رودان - بندرعباس به یک دستگاه کامیون فوتون مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: خودرو متوقف و با هوشیاری مأموران از داخل کابین آن مقدار ۸۵ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودروی حامل مواد دستگیر شدند.

سردار جاویدان تصریح کرد: در عملیاتی دیگر در شهرستان بندرعباس مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات شبانه روزی، از نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در یکی از محلات شهر بندرعباس مطلع شدند.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی قضائی با تشکیل دو تیم منسجم به محل مذکور اعزام، در بازرسی از منزل ۹۱ کیلو گرم مواد مخدر از نوع حشیش و ۸ کیلو گرم تریاک کشف و متهم به پلیس مبارزه با مواد مخدر تحویل شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این دو عملیات مجموعاً ۱۸۴ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و تریاک کشف شده، تصریح کرد: ۳ متهم نیز دستگیر که ضمن تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6097296

دیگر خبرها

  • توقیف وانت حامل ۲۰۲ کیلو تریاک در خاتم
  • انتقال ۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون ناکام ماند
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • انتقال۱۵۰ کیلو شیشه با کامیون در کرمان ناکام ماند
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب