Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@08:46:26 GMT

رونمایی از مستندمبارزان بدون مرز در خبرگزاری تسنیم+ فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۷۲۶۶

رونمایی از مستندمبارزان بدون مرز در خبرگزاری تسنیم+ فیلم

‍‍‍‍‍‍

مستند مبارزان بدون مرز که درباره حضور خودجوش مردم ترکیه در فلسطین اشغالی برای مقابله با رژیم صهیونیستی است، با حضور کارگردان مستند در خبرگزاری تسنیم رونمایی شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مراسم رونمایی از مستند"مبارزان بدون مرز" امروز چهارشنبه با حضور برخی رسانه‌های ترکیه‌ای در خبرگزاری تسنیم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود مددی کارگردان این مستند در آیین رونمایی آن گفت: کشورهای مسلمان به انتفاضه فلسطین کمکهایی کرده اند اما مردم آزادیخواه منطقه نیز کمکهایی به این مبارزه داشته اند که یکی از این ملت‌ها، ملت ترکیه است. اکثریت مردم این کشور ضد امپریالیسم و صهیونیسم هستند و هر زمان حرف از مبارزه مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی بوده، آنها به همراه مردم ایران پیشرو در این مبارزه بوده اند.

وی با بیان اینکه مبارزه علیه صهیونیسم در ملت ترکیه نهادینه شده است، اظهار داشت: رزمندگان بدون مرز، مبارزانی هستند که محدود به کشورشان نبوده و برای آزادی و مقابله با صهیونیسم و امپریالیسم پیش قدم بوده اند.

کارگردان مستند مبارزان بدون مرز با اشاره به مستند خود که بازه زمانی انتفاضه اول مردم فلسطین را شامل می شود، یعنی از 1968 تا 1970 گفت: این مستند تلفیقی از عکس، انیمیشن و مصاحبه با افرادی است که در آن مبارزات حضور داشته اند و اکنون سن و سالی از آنها گذشته است.

مددی با اشاره به اینکه این مستند پس از رونمایی در ترکیه منتشر خواهد شد، اظهار داشت: در ایران نیز از طریق رسانه ملی و شبکه هایی همچون سحر پخش خواهد شد. از آنجاکه این مستند درباره مبارزان بدون مرز ترکیه‌ای است در ترکیه بازتاب بیشتری خواهد داشت. در ترکیه با حضور شخصیتهای مبارز رونمایی خواهد شد.

وی افزود: به دلیل تلاش حاج قاسم در راه مقاومت منطقه ای و نیز کمک به مبارزه رزمندگان فلسطینی علیه رژیم صهیونیستی، بخشی از این مستند نیز به ایشان اختصاص دارد.

در ادامه این مراسم، سخنان دوغو پرینچک رهبر حزب وطن ترکیه درباره مبارزه مردم این کشور علیه امپریالیسم منتشر شد. تیزر این مستند نیز آخرین قسمت مراسم رونمایی از مستند مبارزان بدون مرز بود.

 

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترکیه ترکیه خبرگزاری تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۷۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پویش با انرژی در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در مراسمی با حضور مدیرعامل توانیر و جمعی از چهره‌های هنری و ورزشی، پویش مصرف درست برق با عنوان «باانرژی» رونمایی شد.   قرار است در این پویش که از ۱۵ اردیبهشت‌ماه آغاز شده و تا پایان شهریورماه سال‌جاری ادامه دارد، ضمن تشویق مردم به استفاده درست از انرژی برق، با راه‌اندازی سایت و اپلیکیشنی با همین نام راهکار‌های مصرف درست برق به مردم آموزش داده شود.   مردم عزیز استان یزد می‌توانند از طریق وب اپلیکیشن Ba-energy.ir در جریان این کمپین قرار گرفته و با شرکت در کمپین و کاهش مصرف خود در قرعه‌کشی جوایز نفیسی همچون خودرو، لوازم خانگی و لپ‌تاپ شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • تجربه حضور «رویاباف و قاضی» در کانادا/ ماجرای خانم قاضی چیست؟
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟
  • بمباران شمال عراق از سوی ترکیه
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند