Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با بیان اینکه روزانه ۸۰ نفر در گلپایگان تست کرونا می‌دهند، گفت: تاکنون ۱۴۰ دز واکسن کرونا به پرستار گلپایگانی تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر رستمی امروز (چهارشنبه) در جمع خبرنگاران در رابطه با وضعیت بیماری کرونا در گلپایگان، اظهار کرد: در گلپایگان با روند فزاینده بیماری کرونا در بخش بستری و سرپایی مواجه هستیم که در این ماه نسبت به یکسال گذشته حداکثر شیوع را شاهد بودیم و اکنون ۳۵ بیمار مبتلا به کرونا در بخش کرونا در بیمارستان امام حسین (ع) بستری هستند و مجبور به استفاده از سایر بخش‌های بیمارستان نیز شدیم، روزانه ۸۰ نفر در مراکز منتخب برای تست مراجعه دارند و اگر همشهریان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند روزهای سخت و نگران کننده‌ای در پیش خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به انتقادات شهروندان در خصوص صف‌های طولانی خرید مرغ، برگزاری مراسم‌های عروسی، ترحیم و محدود نشدن ترددها در شهرستان گلپایگان گفت: اعمال محدودیت‌ها در شهرستان‌ها مربوط به تعیین قوانین ستاد ملی کرونا است و شبکه بهداشت و درمان به صورت مستقل نمی‌تواند اقدام به محدودیت کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: اکنون شهرستان گلپایگان از نظر بیماری کرونا در وضعیت زرد قرار دارد، رنگ بندی جدید ۲۵ اسفند اعلام می‌شود که احتمالاً گلپایگان نارنجی یا قرمز است که به مسافران توصیه می‌شود گلپایگان را مقصد سفر انتخاب نکنند.

رستمی تصریح کرد: بخش کرونا در بیمارستان امام حسین گلپایگان تکمیل شده است و تمام عمل‌های جراحی غیر اورژانسی را حذف کردیم، اگر سفرهای نوروزی به گلپایگان محدود نشود با کمبود تخت برای بستری بیماران کرونایی مواجه می‌شویم.

وی گفت: تاکنون علاوه بر تزریق ۱۰۰ دوز واکسن کرونا به پرستاران بیمارستان امام حسین ۴۰ دوز واکسن کرونا نیز به کادر بهداشتی در مراکز منتخب که به تست بیماران مشکوک به کرونا مشغول هستند تزریق شده است.

رستمی خاطرنشان کرد: در شهرستان گلپایگان موج چهارم بیماری کرونا را تجربه می‌کنیم، کادر درمان خسته شدند و خدمات درمانی با مشکل مواجه است، شهروندان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و در صورت ضرورت به بیرون منزل تردد نکنند.

کد خبر 480413

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گلپایگان بهداشت و درمان کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی کرونا و پرستاران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۷۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان

بر اساس اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران استان کرمان با توجه به احتمال رخداد تگرگ در روزهای پایانی هفته، فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و امدادی تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی اتخاذ کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، اداره کل مدیریت بحران استان کرمان در اطلاعیه‌ای ضمن صدور هشدار نارنجی هواشناسی، از ورود سامانه بارشی به استان از بعدازظهر چهارشنبه یازدهم اردیبهشت خبر داد و اعلام کرد: از چهارشنبه تا جمعه، شاهد ناپایداری‌های جوی به‌صورت افزایش ابر، رگبار باران گاهی همراه با رعدوبرق، وزش تندبادهای لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ در مناطق مستعد استان خواهیم بود.

در این اطلاعیه آمده است: بارش رگباری باران، احتمال آب‌گرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی در برخی مناطق استان، اصابت صاعقه، وزش باد نسبتاً شدید و احتمال کاهش کیفیت هوا در مناطق مستعد خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

بنا به اعلام اداره کل مدیریت بحران استان کرمان، این سامانه تمام مناطق استان به ویژه نیمه‌غربی و شمال و ارتفاعات جنوب استان شهرستان کرمان، ارزوئیه، انار، بافت، بردسیر، بم، جیرفت، رابر، راور، راین، رفسنجان، رودبار جنوب، زرند، سیرجان، شهداد، شهربابک، فاریاب، قلعه گنج، کهنوج، کوهبنان، گلباف، لاله زار، ماهان، منوجان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

بر اساس این گزارش توصیه می‌شود شهروندان ضمن پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع خودداری و از استحکام سازه‌های موقت اطمینان حاصل کنند و لایروبی کانال‌ها و آب‌روها نیز در دستور کار قرار گیرد.

در این اطلاعیه تأکید شده است: با توجه به احتمال رخداد تگرگ فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و امدادی تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی اتخاذ کنند.

کد خبر 749226

دیگر خبرها

  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در لرستان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی برای ۵ استان
  • صدور هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی / احتمال رخداد تگرگ در کرمان
  • ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • صدور ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی