Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امین قصمی صبح امروز در خبری که از سوی روابط عمومی این شرکت منتشر شده، اظهار کرد: «چون انتشار این جدول جعلی با قطع موردی آب در برخی محلات هم زمان شد، باعث ایجاد شائبه دربارهٔ واقعی بودن اطلاعات این جدول شد.»

وی تصریح کرد: در سال زراعی جاری میزان باران بسیار اندک و‌ نزدیک به صفر بوده و حوزه آب‌ریز سدهای شَمیل و ‌نیان هیچ ورودی نداشتند ‌و به‌همین‌ علت مردم باید در مدیریت مصرف با شرکت آب‌و‌فاضلاب همکاری بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفتهٔ مدیرعامل آبفای هرمزگان، تجربه نشان داده که هرگاه با مردم صادقانه مشکل کمبود آب  را مطرح کرده‌ایم، همکاری عالی داشته‌اند به گونه‌ای که در سخت‌ترین شرایط هم نیازی به نوبت‌بندی آب در شهر بندرعباس نداشته‌ایم.

قصمی خاطرنشان کرد: در برخی موارد که یکی از منابع تامین آب بندرعباس دچار مشکل و ‌تنش می‌شود، برخی مناطق بندرعباس که در ارتفاع بیشتری قرار دارند دچار افت فشار یا قطعی موقت می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب‌و‌فاضلاب هرمزگان ابراز امیدواری کرد که در ۳روز آینده این مشکل هم برطرف شود و توزیع  آب در تمام مناطق بدون قطعی یا افت فشار ادامه یابد.

وی اضافه کرد: شناسایی عامل یا عاملان تهیه و انتشار جدول جعلی جیره‌بندی آب در دستور کار بوده و‌ به‌طور جدی در دست پیگیری است.

 طی دو روز گذشته تصویری با عنوان «جدول  وضعیت توزیع آب شهر بندرعباس» در برخی صفحات مجازی منتشر شده است و برخی مردم در محلات نیز می‌گویند که آب شرب مصرفی آنها در برخی از ساعات دیروز و امروز قطع شده است.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل آبفای هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس

سرهنگ داود معظمی گودرزی، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ گفت: یکی از خواننده‌های مطرح در کشور به پلیس فتا مراجعه و عنوان کرد یک صفحه جعلی با نام و تصاویر وی در شبکه‌های اجتماعی ساخته شده و اقدام به دریافت وجه و کلاهبرداری از شهروندان می‌کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ تحقیقات خود را آغاز کردند و در بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد یک صفحه اینستاگرامی با بیش از ۴۰۰ هزار نفر دنبال کننده با سوءاستفاده از جایگاه اجتماعی و محبوبیت شاکی با جعل هویت وی با استفاده از تصاویر آرشیوی و ترفند کمک به افراد بی بضاعت از کاربران کلاهبرداری می‌کند.

وی افزود: کارآگاهان سایبری پلیس فتا پایتخت با بهره گیری از روش‌های علمی مجرم را در فضای مجازی شناسایی و با به دست آمدن اطلاعات هویتی وی پس از تشریفات قضایی متهم در یکی از مناطق شمال تهران بزرگ دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ معظمی گودرزی بیان داشت: مجرم در تحقیقات به‌عمل‌آمده به ساخت صفحه جعلی با نام و مشخصات شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و دریافت وجه از بیش از ۳۰ نفر از شهروندان اعتراف و ابراز پشیمانی کرد، وی همچنین انگیزه خود را کسب مال نامشروع و مطرح شدن در فضای مجازی عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به شهروندان توصیه کرد: به طور معمول افراد سودجو با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی و هویت‌های مجازی جعلی که با جذابیت‌های ظاهری اغواکننده آراسته شده اقدام به فریب قربانیان خود کرده و از جملات زیبا و فریبنده برای رسیدن به نیت شوم خود استفاده می‌کنند لذا هموطنان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند موضوع را از طریق مرکز فوریت‌ها سایبری به شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ یا نشانی پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام دستگیر شد
  • پشت‌پرده عکس‌ جعلی ترانه علیدوستی و پدرش
  • جرم انتشار عکس جعلی وایرال شده از ترانه علیدوستی و پدرش چیست؟
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس
  • کلاهبرداری اینترنتی با جعل هویت یک خواننده سرشناس 
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • اخبار جعلی از سر و کول هنرمندان بالا می‌رود
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند