Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» محسن فتحی در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی رئیس مجلس در استان کردستان، گفت: مردم کردستان به عنوان یکی از اصیل ترین مردم ایران همواره از حامیان کشور بودند و قدر خدمتگذاران خود را می دانند و شایسته خدمت هستند.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیوان‌دره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمبودها، عوامل متعددی چون بی توجهی رژیم ستمشاهی و درگیری استان کردستان در جنگ تحمیلی دارد و این عوامل باعث شد تا استان کردستان از کاوران توسعه عقب بماند، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی با نگاهی مبتنی بر تبعیض مثبت در قانونگذاری و ایفای جدی نقش نظارتی خود، باید در توسعه استان کردستان نقش جدی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امیدواریم کمیته ویژه ای در هیات رئیسه به منظور پیگیری و نظارت خواسته های استان ها به ویژه استان کردستان تشکیل شود، تصریح کرد: طرحی درخصوص تجمیع مالیات در استان، شهرستان و دهیاری ها داریم که امیدواریم دکتر قالیباف ما را در صحن علنی یاری کند.

فتحی با اشاره به اینکه در کل کشور ۳ منطقه ویژه تجاری محصول محور داریم، ادامه داد: به عنوان اولین بار از شما درخواست می کنم در سنندج، کامیاران، دیواندره و بخشی از سروآباد منطقه ویژه تجاری توت فرنگی ایجاد شود تا بتوانیم این منطقه را در استان داشته باشیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه از ابتدای کار مجلس یازدهم مقام معظم رهبری همواره فرمودند که دولت و مجلس در یک کشتی قرار دارند و به تعاملی برای عبور از این برهه حساس نیاز داریم، گفت: مجلس ناظر خوبی بر دستگاه مجریه خواهد بود و این تعامل است که می تواند کشتی نظام را به محلی امن برساند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان تصریح کرد: امروز کاندیداهای شورای شهر ثبت نام می کنند. رئیس مجلس از نخبگان دعوت کنند تا انتخاباتی پرشور و با مشارکت بالا داشته باشیم و افراد متعهد به نظام انتخاب شوند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: بازدید رئیس مجلس از کردستان بازدید میدانی رئیس مجلس از کردستان کردستان محسن فتحی محمدباقر قالیباف استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۷۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال

استاندار کردستان در شورای برنامه‌ریزی استان در سنندج اظهار کرد:  جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری در سال‌جاری از ما مطالبه کرده‌ان و این مهم بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات محقق نمی شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم سازند، بیان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کردستان ظرفیت ایجاد بندر خشک را دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: استقبال از افتتاح راه آهن نشان می‌دهد این ظرفیت در قالب بندر خشک در این استان وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود.

کیومرث حبیبی با بیان اینکه خیلی از محصولات که در کردستان تولید و یا از کشور عراق وارد می‌شود از طریق بندر خشک به سایر نقاط دور و نزدیک کشور ارسال می‌شود، گفت: از کردستان به سمت دورترین نقاط ایران زاهدان و از آنجا به پاکستان و ... محصولاتی که تولید می‌شود صادر خواهد شد.

 وی بیان کرد: قرارداد ۷ هزار تن غلات و ۴۰۰ هزار تن سیمان با کشور عراق بسته شده و از طریق سیستم راه آهن در حال انتقال به مرز شلمچه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • برداشت توت فرنگی رامیان+تصاویر
  • تور منطقه‌ای «جان بس» برای رایزنی درباره افغانستان
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • دیدار و گفت وگوی علی باقری با نماینده ویژه پوتین
  • مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند
  • مخبر: مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصادی کشور تبدیل شوند