Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی پارالمپیک ضمن قدردانی از تلاش های دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی امیری در توسعه ورزش در ابعاد مختلف گفت: موفقیت ها و پیشرفت در ورزش کشور را وامدار انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا هستیم و اکنون که به عنوان پرچمداران ورزش کشور مسئولیت داریم باید این مسیر را با عزت و افتخار طی کنیم تا در برابر شهدا شرمنده نباشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برنا؛ خسروی وفا گفت: موفقیت ها و پیشرفت در ورزش کشور را وامدار انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا هستیم و اکنون که به عنوان پرچمداران ورزش کشور مسئولیت داریم باید این مسیر را با عزت و افتخار طی کنیم تا در برابر شهدا شرمنده نباشیم .

رییس کمیته ملی پارالمپیک اظهار داشت : ما به عنوان سفیران ورزش کشور باید در این عرصه امید و نشاط را برای جامعه به ارمغان آوریم .

او با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی ، 8سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و امنیت کشور برای ورزش ایران آرزوی موفقیت کرد .

محمود خسروی وفا از زحمات وزیر ورزش و جوانان ، رییس کمیته ملی المپیک و روسای فدراسیون های ورزشی در جهت اعتلای ورزش کشور به نیکی نام برد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزارت ورزش محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک انقلاب اسلامی ورزش کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهداست

به گزارش خبرگزاری جام جم آنلاین ؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه، حسن  بهرام‌نیا استاندار ایلام و پیمان  جبلی رئیس سازمان صدا و سیما پس از حضور بر مزار شهدا و ادای احترام به شهدا، با خانواده شهید دکتر داریوش رضایی‌نژاد از شهدای هسته‌ای کشور دیدار و گفتگو کردند.

استاندار ایلام در این دیدار با اشاره به جایگاه والای شهید رضایی‌نژاد گفت: امنیت در کشور با فداکاری شهدا حاصل شد و ما هر چه داریم به برکت وجود شهدای عزیز است.

رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار گفت: شهید رضایی‌نژاد یکی از شهدای برجسته و شاخص کشور و استان ایلام است.

دکتر پیمان جبلی افزود: پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهداست.

دیگر خبرها

  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهدا است
  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهداست
  • کریمی سرپرست دبیر کلی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی شد
  • استقبال قمی ها ازرییس جمهور درمسیر چهاراه شهدا تا حرم بانوی کرامت
  • توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
  • ایران اسلامی امنیت، عزت و افتخار خود را مرهون خون شهدا است
  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • دستاوردهای ذوب آهن اصفهان در خدمت توسعه کشور است
  • بارش‌های رگباری و تگرگ در راه زنجان