Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@23:22:35 GMT

صید جدید لاپورتا؛ بازگشت کرویف به بارسا

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۸۰۴۴

صید جدید لاپورتا؛ بازگشت کرویف به بارسا

طبق گزارش منابع اسپانیایی، جوردی کرویف مدیر ورزشی جدید بارسلونا خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه شب و پس از اتمام انتخابات ریاست بارسلونا خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید معرفی شد. او با قاطعیت و کسب حداکثر آرا توانست بار دیگر رئیس بارسلونا شود. کسی که بین سال های 2003 تا 2010 نیز رئیس باشگاه کاتالان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

لاپورتا طبق ادعای رادیو کاتالونیا تصمیم گرفته تا از جوردی کرویف به عنوان مدیر ورزشی جدید بارسلونا استفاده کند و با وی به توافق نهایی نیز رسیده است. جوردی فرزند یوهان کرویف فقید است و زمانی برای بارسا هم بازی می کرد. او 25 سال پس از جدایی از این باشگاه، بازخواهد گشت تا جانشین رومن پلانس مدیر ورزشی فعلی آبی اناری ها شود.

 

 

 

 

کرویف قراردادش با شنزن چین را نیز فسخ خواهد کرد و تنها باید دید معارفه خود چه زمانی خواهد بود. او سابقه مدیریت ورزشی ااک آتن و مکابی را نیز در کارنامه دارد. جالب اینکه ویکتور فونت رقیب لاپورتا در انتخابات، کرویف را به عنوان مدیر ورزشی مدنظر او معرفی کرده بود که با تکذیب خود کرویف روبرو شد.

 

یوهان کرویف لاپورتا پیشکسوت هلند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوهان کرویف لاپورتا مدیر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال فردا از ساعت ۱۷:۴۵ در سانتیاگو برنابئو به مصاف کادیز می‌رود و در سمت دیگر بارسلونا و خیرونا هم ساعت ۲۰:۰۰ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

شرایط روشن است، قهرمانی رئال در لالیگا در صورتی قطعی خواهد شد که آنها کادیز را شکست دهند و سپس بارسلونا برابر خیرونا امتیاز از دست بدهد.

طبق ادعای برخی منابع اسپانیایی، اگر سناریو طبق میل رئال پیش برود آنها نمی‌توانند در زمین چمن جشن قهرمانی بگیرند اما در صورت پیروزی برابر کادیز و توقف بارسا، باشگاه قصد دارد در خیابان‌های اطراف ورزشگاه و میدان سیبلس جشن قهرمانی را برگزار کند. حتی ادعا شده است که بازیکنان رئال دو ساعت در رختکن می مانند تا تکلیف بازی بارسا روشن شود.

امروز از کارلو آنچلوتی در این رابطه سوال شد و او با قاطعیت گفت: «کدام جشن قهرمانی؟ ما که هنوز از لحاظ ریاضی قهرمان نشده ایم. ما فردا قبل از بارسا بازی داریم و برنده شویم نیز قهرمانی قطعی نمی شود. ما هیچ برنامه ریزی خاصی برای جشن قهرمانی نداریم. همه تمرکز روی کسب سه امتیاز بازی با کادیز است و نه چیزی دیگر.»

دیگر خبرها

  • عصبانیت لاپورتا از شکست بارسا: باورم نمی‌شود
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • بارسا ۴گل خورد و حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • بارسلونا، حکم قهرمانی رئال را امضا کرد
  • شروع طوفانی بارسا-خیرونا: 5 دقیقه و دو گل!
  • کدام جشن قهرمانی، هنوز که قهرمان نشده‌ایم!
  • ژاوی اولین نیروی تابستانی بارسا را اعلام کرد
  • خنده‌دارترین پیشنهاد برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • پیشنهاد خنده‌دار برای نجات اقتصادی بارسلونا!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!