Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:20:37 GMT

راهنمای انتخاب دسته گل زیبا و اثرگذار

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۸۲۰۰

راهنمای انتخاب دسته گل زیبا و اثرگذار

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، دسته گل‌ها دارای انواع متفاوتی می‌باشند که بر حسب مراسم خاصی که مورد استفاده قرار می‌گیرند ویژگی‌های مختلفی نیز دارند.

دسته گل خواستگاری

یکی از زیباترین هدیه‌هایی که در روز خواستگاری رد و بدل می‌شود سبد یا دسته گل خواستگاری می‌باشد که انتخاب آن دارای اصولی است.

اولین اصلی که در هنگام انتخاب دسته خواستگاری باید در نظر بگیرید، انتخاب نوع گل و رنگ متناسب آن می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به عنوان مثال اگر در فصل بهار قرار است به خواستگاری بروید بهتر است از گل‌های لاله و نرگس استفاده نموده و اگر در فصل پاییز یا زمستان قرار است به خواستگاری بروید از گلهای زنبق و نیلوفر انتخاب کنید.

گل رز از محبوب ترین گل‌ها در بین خانم‌ها می‌باشد و با اینکه بیشتر در فصل تابستان استفاده می‌شود اما در تمام فصول می‌تواند باعث زیبایی دسته گل شده و به آن رنگ و لعاب خاصی ببخشد.

یکی از موارد ضروری هنگام انتخاب گل‌های خواستگاری این است که گل‌هایی که دوام بیشتری داشته و زود پلاسیده و پژمرده نمی‌شوند را انتخاب کنید. از گل‌هایی با رنگ‌های شاد و خوشرنگ برای دسته گل خود انتخاب کنید تا زیبایی دسته گل را دو چندان شود.

برخی از گل‌های متناسب با خواستگاری که دارای ظاهری شیک و رسمی می‌باشند شامل گل‌های لیلیوم، رز، زنبق زرد و بنفش، آلسترومریا و مرغ آتشین می‌باشند که علاوه بر رنگ‌های زیبایی که دارند بسیار خوش بو بوده و باعث عطرآگین شدن فضا نیز می‌شوند.

دسته گل مناسب برای هدیه تولد

یکی از مناسب‌ترین هدایایی که می‌توانید به مناسبت تولد دوستان و عزیزان خود تهیه کنید، دسته گل می‌باشد.

برای اینکه بتوانید طرف مقابل خود را با یک دسته گل زیبا سورپرایز کنید، قبل از خرید گل باید پیام هر گل و معنی آن را بدانید تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. زیرا هر گل و رنگ‌های مختلف آن منتقل کننده پیام خاصی بوده و معنای خاصی دارد.

به عنوان مثال گل رز قرمز بیان کننده ابراز عشق و دوست داشتن و روز سفید نماد پاکی می‌باشد.

گل لیلیوم نشان دهنده شادی و خوشبختی بوده و گل ارکیده نماد بزرگی می‌باشد.

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید دسته گل هدیه تولد باید به آن دقت کنید تعداد گل‌های است که باید بخرید، معمولاً تعداد گل‌ها در دسته گل را فرد انتخاب می‌کنند.

بهتر است همراه دسته گل از یک کارت تبریک نیز استفاده نموده و از عکس‌های خلاقانه برای تبریک تولد روی آن استفاده کنید.

یکی طرح‌های خلاقانه برای تهیه دسته گل به مناسبت هدیه تولد انتخاب گل بر حسب ماه تولد می‌باشد. برای متولدین ماه‌های مختلف گل‌های خاصی وجود دارد که نشانگر خصوصیات متولدین آن ماه می‌باشد.

دسته گل عروس

دسته گل عروس را می‌توان یکی از ملزومات جشن عروسی در نظر گرفته که در تمام ساعات جشن در دست عروس می‌باشد. این دسته گل باید دارای خصوصیات مختلفی بوده و متناسب با سبک لباس و آرایش عروس انتخاب شود.

گزینه‌های زیادی برای انتخاب دسته گل عروس وجود دارد که برخی از آنها شامل دسته گل آبشاری که همانند آبشاری از گل‌ها در دستان عروس بوده، دسته گل دستبندی که به دور دستان عروس می پیچد و دسته گل بازویی و گرد و غیره می‌باشد.

انتخاب اینکه دسته گل عروس از گل‌های طبیعی تهیه شود یا گل‌های مصنوعی به سلیقه عروس بستگی دارد، اما گل‌های طبیعی جذابیت و زیبایی بیشتری از گل‌های مصنوعی دارند.

گل‌های موجود در دسته گل عروس معمولاً بسته به فصلی که مراسم عروسی در آن برگزار می‌شود، انتخاب می‌شوند. بعنوان مثال از گل‌های سفید و نقره‌ای در فصل زمستان بیشتر استفاده شده و در فصل پاییز از گلهای با رنگ نارنجی، قرمز یا کهربایی استفاده می‌شود.

در فصول بهار و تابستان نیز از گلهای صورتی، آبی و سبز بیشتر استفاده می‌شود. یک نکته مهم دیگر در هنگام انتخاب دسته گل عروس، رنگ گل‌ها در دسته گل است که علاوه بر هماهنگی با لباس و آرایش عروس باید با رنگ کراوات و گل جیبی داماد نیز ست باشد.

پیام هر گل در دسته گل چیست؟

گل زنبق

برای آنکه بتوانید توسط دسته گل در مراسم جلب توجه کنید می‌توانید از گل زنبق که به رنگ بنفش می‌باشد، استفاده کنید. این گل در فصل بهار و تابستان روییده و پیام زیبایی و بزرگی را می‌رساند.

گل داوودی

این گل برای انتقال پیام صداقت و راستی می‌باشد و به دلیل بر رویش در تمام فصول سال، برای استفاده در دسته گل پیشنهاد می‌شود.

گل نرگس

گل زیبای بهاری است که استفاده از آن در یک دسته گل پیام احترام و توجه را می‌رساند.

گل لاله

برای انتقال و ابراز احساسات خود به طرف مقابل از گل لاله در دسته گل استفاده کنید. این گل پیام اشتیاق و شادی را رسانده و در فصل بهار می روید.

گل شقایق

این گل قرمز رنگ در فصل بهار و پاییز روییده اما بوی خاصی نداشته و پیام انتظار را منتقل می‌کند.

نکته پایانی

این روزها یکی از آسان‌ترین روش‌های خرید و صرفه جویی در هزینه و زمان، خرید آنلاین گلاست. فرقی نمی‌کند چه مراسمی در پیش دارید، دسته گل تبریک یا تاج گل ترحیمو تسلیت را می‌توانید در محل تحویل بگیرید.

منبع: فست گل www.fastgol.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5166495

منبع: مهر

کلیدواژه: گل و گیاه کسب و کار تبلیغات کسب و کار تبلیغات واحد صنعتی لوازم خانگی تولید داخلی صنعت خودروسازی گردشگری کسب و کارهای اینترنتی گروه خودروسازی سایپا گروه صنعتی ایران خودرو مشهد هتل داری صنعت چاپ پلاستیک دسته گل عروس انتخاب دسته فصل بهار دسته گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد

علیرضا کریمیان، مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: تاکنون بیش از ۸۶ هزار نفر از دواطلبان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری تخصصی ۱۴۰۳ نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند، فردا آخرین مهلت انتخاب رشته است.

وی افزود: پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره ۲) آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ در تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۸و اطلاعیه‌های اصلاح آن به تاریخ‌های ۰۲ و ۱۴۰۳/۰۲/۰۵، ضمن اعلام اصلاحات جدید مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته، به اطلاع داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در این آزمون می‌رساند برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تا این تاریخ (۱۴۰۳/۰۲/۰۸) برای انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده است که بتوانند تا پایان روز دوشنبه به‌تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۰نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند؛ بنابراین داوطلبان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و مندرجات اطلاعیه‌های فوق و این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی در آزمون مذکور اقدام کنند.

کریمیان تصریح کرد: در ضمن آن دسته از داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده یا ویرایش کدرشته‌محل‌های انتخابی خود اقدام کنند.

وی گفت: برای مشاهده فایل اصلاحات سری سوم مربوط به دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۳ و بارگذاری فایل‌های مرتبط اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • اعلام رشته‌محل‌های جدید آزمون ورودی دکتری (Ph.D.) نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • اصلاحات جدید دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد
  • تغییرات دفترچه‌ راهنمای انتخاب رشته آزمون ورودی دکتری اعلام شد
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد / جزییات
  • تمدید دوباره مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا دهم اردیبهشت تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار دوم تمدید شد