Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرج حیدری عصر چهارشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان افزود: با هدف تامین میوه شب عید مردم هرمزگان در مجموع  هزار و ۴۰۰ تن پرتقال و سیب در سراسر استان از طریق شبکه های توزیع عرضه می‌شود.
وی بیان داشت: آرامش در بازار مرغ هرمزگان با افزایش عرضه و تشدید نظارت‌های میدانی حاکم است و این ماده پروتینی به فراوانی در دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون استاندار هرمزگان اظهارداشت: با افزایش چشمگیر جوجه ریزی و افزایش کشتار مرغ در کشتارگاه های استان روند عرضه مرغ به صورت مستمر برای تامین بازار تداوم می‌یابد.
حیدری ادامه داد: فرمانداران نظارت‌ها در زمینه توزیع آرد را تشدید کنند  تا از هرگونه کمبودی احتمالی در بازار این محصول جلوگیری شود.
وی اضافه کرد: سهمیه آرد شهرستان های هرمزگان نیز برای جلوگیری از هرگونه کمبود احتمالی این محصول و تامین به موقع نان مورد نیاز مردم استان افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها هرمزگان میوه گرمسیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان میوه گرمسیری هرمزگان میوه گرمسیری اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: به منظور رصد و پایش مستمر بازار و افزایش بی رویه قیمت و التهابات بازار لاستیک خودرو، نظارتهای میدانی در قالب گشت مشترک در حوزه های تامین، تولید تا سطح عرضه انجام می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: با توجه به قرار گرفتن لاستیک خودرو در زمره کالاهای اساسی اولویت دار هرگونه تخلف نگهداری بی مورد کالا در انبار، احتکار و صادر نشدن فاکتور و گران فروشی عرضه خارج از شبکه لاستیک های دولتی، خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

لقمانی ادامه داد: گشت مشترک با حضور دستگاهای نظارتی ، صدا و سیما از چند واحد صنفی بازدید و بازرسی اجرا شد.

دیگر خبرها

  • تولید لاستیک افزایش یافت/ فروش سایزهای بالای ۱۵ زیر قیمت مصوب
  • عرضه سیب زمینی ایرانشهر به بازار مصرف
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • گرانی میوه ناشی از ضعف نظارتی دستگاه‌هاست
  • مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان‌غربی: مطالبات کلیه داروخانه‌ها پرداخت شد
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید