Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:38:41 GMT

۵۲ تن مواد مخدر طی یکسال در فارس کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۸۸۰۸

۵۲ تن مواد مخدر طی یکسال در فارس کشف شد

به گزارش ایرنا،سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی چهارشنبه در نشست خبری تصادفات را زنگ خطر و آسیبی جدی دانست و گفت: در سال ۹۹ کاهش هفت درصدی فوتی تصادفات و کاهش ۲۷ درصدی کل تصادفات را در سطح استان شاهد بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: ۵۲۸ میلیارد تومان کالای قاچاق در سال ۹۹ از باندهای حرفه ای کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در سال ۹۹ حدود ۳۰ هزار فقره پرونده که در اختیار واحد مشاوره پلیس در سطح استان قرار گرفته که با تلاش کارشناسان امر، ۷۵ درصد آن ختم به مصالحه شده است.

حبیبی اضافه کرد: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون سه میلیون و ۳۰۰ هزار تماس تلفنی با ۱۱۰ در سطح استان برقرار شده که ۴۰ درصد آن عملیاتی بوده است.

وی اظهار داشت: در سال جاری ۱۳۰ باند سارق سابقه دار و حرفه ای در سطح استان متلاشی شده که بیشتر این افراد سابقه دار بوده اند و بیشترین تعداد سرقت ها نیز در کلانشهر شیراز بوده است.

وی به آسیب های فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: اقدامات خطرناک در چهارشنبه آخر سال آسیب جدی به سلامت شهروندان وارد می‌کند و جان هموطنان را به خطر می اندازد ،در فضای مجازی برخی آموزش تهیه مواد منفجره به مردم می دهند که بیشترین آسیب، از این سمت است و باید خطر این موضوع به مردم و والدین گوشزد شود.

وی با بیان اینکه هیچگاه با آیین‌های سنتی مخالف نیستیم اما مقابل جرم ایستادگی می‌کنیم،گفت: از اول بهمن ماه تاکنون بالای ۵۰۰ هزار عدد مواد محترقه در سطح استان از باندهای حرفه ای کشف شده و هفت نفر نیز در این رابطه دستگیر شده است.

حبیبی ادامه داد: ۵۰ قبضه اسلحه جنگی و شکاری در یکماه گذشته در سطح استان فارس کشف شده است.

وی اظهار داشت: ارزیابی نشان داد که همراهی خبرنگاران در سالی که گذشت باعث شد احساس امنیت در بین اهالی فارس بالا رود و فرهنگ انتظامی و امنیتی مردم در سال ۹۹ به رده قابل قبولی ارتقا یابد.

برچسب‌ها کرکره ضد سرقت نیروی انتظامی فارس مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی فارس کالای قاچاق فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرکره ضد سرقت نیروی انتظامی فارس مواد مخدر کرکره ضد سرقت نیروی انتظامی فارس مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی فارس کالای قاچاق فارس اخبار کنکور سطح استان سال ۹۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • «اسنوس» مواد مخدر جدید فوتبالیست‌های لیگ برتر
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد