Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@22:28:27 GMT

۱.۸ میلیارد دلار صادرات استان کرمان در سال جاری است

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۸۹۱۵

۱.۸ میلیارد دلار صادرات استان کرمان در سال جاری است

گروه استان‌ها- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان از رشد ۲۵ درصدی و ۱.۸ میلیارد دلار صادرات استان کرمان در ۱۱ ماهه امسال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جعفر رودری عصر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان و میرزاخانی دستیار وزیر نیرو در امور اتحادیه اقتصادی اوراسیا در سالن شهید مرتضوی‌زاده استانداری برگزار شد اظهار داشت: وزیر نیرو معین اقتصادی استان کرمان در ستاد فرماندهی اقتصادی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز مشاوران وزیر نیرو در جلسه حضور دارند تا مشکلات مطرح شده را پیگیری کنند عنوان کرد: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان کرمان حدود 670 پروژه به تصویب رسیده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان با اشاره به اینکه تشکیل زنجیره تولید از برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی استان است گفت: توسعه صادرات و بازاریابی نیز یکی از محورهای این ستاد است که این موضوع با کشورهای اوراسیایی پیگیری می‌شود.

وی بهبود فضای کسب و کار و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان را در دستورکار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان دانست و افزود: ارتقای بهره‌وری و تأمین منابع مالی برای سرمایه‌گذاری‌های کلان و استفاده از منابع مالی بانکی و صندوق توسعه را دنبال می‌کنیم که یکی از برنامه‌ها، تجارت با کشورهای اوراسیا است و به شکل یک هدف بزرگ با جدیت پیگیری می‌شود.

شرکت‌های بزرگ استان کرمان طرح‌های توسعه‌ای خود در راستای جلوگیری از خام‌فروشی را ارائه کنندرئیس‌کل دادگستری استان کرمان: خام فروشی نوع دوم در استان کرمان باید متوقف شود"خام فروشی" معضل صادرات استان کرمان/ در بازار بین‌المللی باید قاعده بازی را بدانیم‌

رودری با بیان اینکه در هدف‌گذاری انجام شده باید 20 درصد افزایش صادرات داشته باشیم ادامه داد: خوشبختانه در 11 ماهه امسال 25 درصد افزایش صادرات استان کرمان بوده است.

وی با عنوان اینکه یک میلیارد و 800 میلیون دلار صادرات استان کرمان در 11 ماهه امسال بوده است گفت: 361 میلیون دلار نیز واردات استان بوده و تراز تجاری استان کرمان مثبت است.

انتهای پیام/511/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان اقتصاد مقاومتی استان صادرات استان کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان

در نخستین مراسم اعطای نشان اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل و پرسنل شرکت پاکسان به عنوان واحد برتر و درجه یک حوزه اقتصاد مقاومتی استان تهران تجلیل شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی پاکسان، در نخستین آیین اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران که با همت سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار تهران، مسئول سازمان بسیج و کارگران و کارخانجات کشور، مدیران عامل کارخانجات و جمعی از کارگران و کارآفرینان استان تهران برگزار شد.

 در این جشنواره با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تندیس و لوح تقدیر نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به شرکت پاکسان و شهریار محمدی راد مدیرعامل این شرکت تعلق یافت.

الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

شایان ذکر است 250 واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به 12 واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.

 

 

دیگر خبرها

  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • استان بوشهر در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش بنیان رتبه سوم کشور شد
  • کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • اعطای نشان درجه یک اقتصاد مقاومتی به مدیرعامل پاکسان