Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@04:14:14 GMT

قابلیت جدیدی از OnePlus ۹ اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۷۹۰۹۷

شرکت‌های سامسونگ و اپل به دلیل تلاش برای جلب نظر طرفداران محیط زیست، در جعبه گوشی‌های S۲۱ و iPhone ۱۲ شارژری قرار ندادند، البته دلیل اصلی این اقدام، این بود که مشتریان از خرید‌های قبلی خود شارژر داشته اند.

با این حال، وان پلاس حداقل در حال حاضر قرار نیست از این الگو پیروی کند. در انجمن‌های شرکت پیت لاو مدیر عامل وان پلاس، تأیید کرد که وان پلاس ۹ با یک شارژر به بازار عرضه می‌شود؛ بنابراین یک بار دیگر وان پلاس موفق شده است روند‌ها را حفظ کند و به خط فکری خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وان پلاس به تدریج از قابلیت شارژ سریعتر بی سیم در تلفن‌های خود استفاده کرده است. قبلا گفته می‌شد که OnePlus ۹ و OnePlus ۸T، از شارژ سیمی ۶۵ وات پشتیبانی می‌کنند و طبق آخرین شایعات، وان پلاس ۹ از شارژر ۶۵ وات سیمی و ۴۵ وات بی سیم برخوردار خواهد بود.

شارژر بی سیم و با سیم گوشی وان پلاس 9

شایعه دیگری مطرح شده که در مورد ظرفیت باتری OnePlus ۹ Pro است. طبق این شایعه باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت است. البته به طور قطعی نمی‌توان گفت که آیا این ظرفیت در باتری‌های OnePlus ۹ و OnePlus ۹R مشترک است. از دستگاه‌های جدید OnePlus ۹ قرار است به طور رسمی در ۲۳ مارس رونمایی شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اپل وان پلاس اپل سامسونگ شارژر وان پلاس شارژر بی سیم وان پلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!

ایتنا - وان پلاس برای گوشی‌های سری ۸ و ۸ پرو خود که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده بود، وعده سه سال بروزرسانی اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی را به کاربران داده بود که با پایان یافتن این زمان، این دو گوشی هیچ آپدیت جدیدی دریافت نخواهند کرد.
وان پلاس برای گوشی‌های سری ۸ و ۸ پرو خود که در سال ۲۰۲۰ روانه بازار شده بود، وعده سه سال بروزرسانی اندروید و ۴ سال آپدیت امنیتی را به کاربران داده بود که با پایان یافتن این زمان، این دو گوشی هیچ آپدیت جدیدی دریافت نخواهند کرد.

گوشی وان پلاس ۸ که به صفحه‌نمایش اولد ۹۰ هرتزی، پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵، دوربین اصلی و سلفی ۴۸ و ۱۶ مگاپیکسلی، باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۳۰ واتی مجهز بود، در زمان عرضه حدود ۷۵۰ دلار قیمت داشت.

اما با پایان یافتن چرخه پشتیبانی و وعده کمپانی برای بروزرسانی‌های آن، از این پس هیچ آپدیت جدیدی برای این گوشی و مدل پرو آن ارائه نخواهد شد.

به‌روزرسانی گوشی وان پلاس، ثبات و امنیت دستگاه را افزایش می‌دهد که آخرین بروزرسانی در سری ۸ و ۸ پرو این برند دارای وصله امنیتی آوریل ۲۰۲۴ (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) بوده و OxygenOS 13.1.0.587 را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

این آخرین آپدیت وان پلاس برای این گوشی‌ها بوده که در حال حاضر برای کاربران هندی فعال شده و به‌زودی برای کاربران این گوشی‌ها در دیگر نقاط جهان نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • سامانه بارشی جدیدی در راه کشور | رگبار بهاری در این استان ها | چه زمانی هوا گرم تر می شود؟
  • به‌روزرسانی این گوشی‌ها دیگر در دسترس نخواهد بود!
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • سرمربی سابق ایران در لهستان تیم گرفت
  • (ویدئو) خنده‌های زیرپوستی عباس جدیدی هنگام سخنرانی علیرضا دبیر
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • ورود شخصيت جديد «غرغر» به باغ شادونه
  • ورود «غرغر خان» به باغ شادونه