Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش عصر چهارشنبه مرکز خبر حوزه، وی در پیامی تصویری به اختتامیه کنگره بزرگداشت حضرت آمنه(س) در سالن همایش‌های پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) آستان مقدس حرم حضرت معصومه(س) تاکید کرد: در سایه برگزاری این کنگره لطف و نظر رسول گرامی اسلام(ص) نسبت به برگزارکنندگان بیشتر خواهد شد و ضرورت دارد مقام این بانوی بزرگوار تبیین شود تا دشمنان نتوانند سوءاستفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مرجع تقلید عنوان کرد: حضرت آمنه(س)، دارای صفات برجسته اخلاقی هستند و تمام این صفات اخلاقی به فرزند گرامی‌شان رسول خدا(ص) نیز منتقل‌شده است.

وی ادامه داد: امید است این کنگره بتواند به معرفی شخصیت ایشان کمک کند تا مزایای اخلاقی، فکری و صفات ایشان در جامعه تبیین شود.

دنیای غرب به دنبال بی‌هویت کردن زنان جامعه اسلامی است

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س) نیز در این کنگره گفت: نقش حضرت آمنه(س) درزمینهٔ تربیت و هویت اصیل اسلامی برای زنان جامعه بسیار مهم است و متأسفانه امروزه دنیای غرب برای بی‌هویت کردن زنان جامعه در حال تلاش است.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی افزود: امروز از مقام بانویی تجلیل می‌شود که فخر عالم است درحالی‌که قدرش نامعلوم بوده و همواره مورد غضب دشمنان اهل‌بیت(ع) است.

وی افزود: باید جامعه نسبت به این بانوی بزرگوار شناخت بیشتری پیدا کند چراکه میراث گذشتگان هم آموزنده و هم هشدار دهنده‌است.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت تأکید کرد: ضرورت دارد برای معرفی این بانو و دیگر بانوان شناخته شده دین اسلام تلاش مضاعفی در جامعه انجام تا رسالت بانوان در جامعه تبیین شود.

سعیدی در ادامه ایستادگی در مقابل مستکبران عالم را مورد تاکید قرار داد و گفت: هرچند متأسفانه مرتجعین منطقه مقابل استکبار زانو زده‌اند اما جمهوری اسلامی مقتدرانه ایستادگی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی این است که از شخصیت‌ها و میراث‌های فکری و فرهنگی دین اسلام تجلیل می‌شود.

در اختتامیه این کنگره، از ۲۶ اثر چاپ شده به زبان‌های فارسی، عربی، اردو و آذری در مورد حضرت آمنه (س) رونمایی ‌شد. همچنین در این کنگره به ابعاد مختلف از زندگی حضرت آمنه(ص) مادر بزرگوار پیامبر اسلام پرداخته شده و از جهات گوناگونی از جمله؛ تاریخی و اعتقادی، شخصیت ایشان مورد تحقیق و پژوهش قرار گرفته است.

برچسب‌ها حوزه علميه حرم حضرت معصومه (س) قم آیت الله العظمی مکارم شیرازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حوزه علميه حرم حضرت معصومه س قم حوزه علميه حرم حضرت معصومه س قم آیت الله العظمی مکارم شیرازی اخبار کنکور حضرت آمنه س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مکارم شیرازی از بازگشت گشت ارشاد

آفتاب‌‌نیوز :

 پیام تقدیر آیت الله مکارم شیرازی از اقدامات سردار رادان و فراجا در مسئله حجاب و طرح نور بدین شرح زیر است:

عرض خدا قوت و تشکر از زحماتی که می‌کشید، خصوصاً این طرح نور را که همت کردید. ان شاءالله با قوت همین برنامه را ادامه دهید، حاشیه سازی نشود، احترامات رعایت شود، این‌ها اصول است، سست نشوید و ان شاءالله محکم ادامه بدهید؛ ما هم دعاگوی شما هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • آیت‌الله مکارم‌شیرازی: پلیس طرح نور را با قدرت ادامه دهد
  • آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان: درمورد «طرح نور» سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • آیت الله مکارم خطاب به سردار رادان : درمورد « طرح نور » سست نشوید و محکم ادامه دهید
  • حمایت آیت‌الله مکارم از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • آیت الله مکارم شیرازی: در اجرای طرح نور سست نشوید و محکم ادامه بدهید
  • دفاع مکارم شیرازی از بازگشت گشت ارشاد
  • حمایت آیت‌الله مکارم شیرازی از اقدام پلیس در اجرای طرح نور
  • تقدیر آیت‌الله مکارم‌شیرازی از اقدامات فراجا در مسئله حجاب