Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالملکی گفت: سازمان بسیج سازندگی یکی از دستگاه های بسیار موثر در مساله رفع فقر و بیکاری در کشور است که سازمان بسیج سازندگی بازوی اصلی اجرایی آن به حساب می آید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ یکی از مهمترین اهداف انقلاب اسلامی را رسیدگی به محرومین و مستضعفین دانست و اظهار کرد: ما امروز حدود 1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون فرد محروم در کشور داریم که مستعد اشتغال هستند.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی در سال 99 تعداد 220 هزار فرصت شغلی مستقیم را ایجاد کرد و برنامه ریزی کرده ایم که برای سال 1400 این عدد را به 300 هزار فرصت شغلی مستقیم ارتقا دهیم. اما این را می دانیم که ایجاد اشتغال محرومین باری نیست که بتوان به تنهایی توسط کمیته امداد برداشته شود و نیاز است از همه کسانی که در این زمینه فعالیت می کنند کمک بگیریم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تبیین کرد: سازمان بسیج سازندگی یکی از دستگاه های بسیار موثر در مساله رفع فقر و بیکاری در کشور است که سازمان بسیج سازندگی بازوی اصلی اجرایی آن به حساب می آید. ما در سال 99 به صورت پایلوت در 7 استان کشور تفاهمی کردیم که قرار شد سازمان بسیج سازندگی برای ایجاد اشتغال محرومین به عنوان محور قرار بگیرد. انشالله در سال 1400 این تفاهم به کل کشور تسری پیدا خواهد کرد.

عبدالملکی خاطرنشان کرد: معتقدیم اگر همه دستگاه های اجرایی اعم از دولتی و غیر دولتی دست به دست هم داده و هم افزایی کنند، هم مساله بیکاری محرومین ظرف دو سال حل می شود و هم می توان بیکاری کشور را که یک تهدید بسیار بزرگ محسوب می شود به یک فرصت برای جهش تولید و افزایش اقتدار اقتصادی کشور در عرصه های بین المللی تبدیل کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سازمان بسیج سازندگی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند

سرهنگ علیرضا ایراندوست در نشست خبری اطلاع‌رسانی برنامه‌های هفته جهاد سازندگی، اظهار داشت: از ۱۵ تا ۲۱ اردیبهشت به عنوان هفته بسیج سازندگی نام‌گذاری شده است و در این هفته اقدامات صورت گرفته توسط جهادگران معرفی و رونمایی می‌شود.

وی افزود: پروژه بزرگ آبرسانی استان قم که از طریق قرارگاه امام حسن (ع) اجرا شده بود و ما نیز معین اجرایی آن در قم بودیم در ۱۸ اردیبهشت در روستای بیدهند و کرمجگان افتتاح می‌شود، همچنین در این روز پروژه دو کاربری سالن ورزشی و حسینیه روستای ویریج که با مشارکت مردم ساخته شده، راه‌اندازی می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قم، بیان کرد: در زمینه اقتصاد مقاومتی و اشتغال آفرینی، خط تولیدی در شرکت آتا الکترونیک تابش با کمک وام‌های تبصره ۱۸ راه‌اندازی می‌شود. این خط تولید برای ۱۵ نفر به صورت مستقیم و ۱۵ نفر غیر مستقیم اشتغال آفرینی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بسیج سازندگی پای کار مسکن محرومین
  • ایجاد اشتغال برای بیش از 7 هزار نفر توسط صندوقهای قرض الحسنه بسیج سازندگی
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • آبرسانی سپاه به ۲۰۵ روستای کردستان
  • دو پروژه بزرگ آبرسانی در بیدهند و کرمجگان به بهره‌برداری می‌رسند