Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نمادهای بصری کاروان ایران در المپیک با حضور روسای فدراسیون‌های ورزشی در محل آکادمی المپیک رونمایی شد.

به گزارش برنا، در پایان جلسه مشترک روسای فدراسیون‌های ورزشی، از هویت بصری و ۱۱ مجموعه برگزیده لباس کاروان ایران در المپیک توکیو با حضور دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و دکتر صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در آکادمی ملی المپیک رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمادهای هویت بصری کاروان ایران با مشارکت سازمان‌های فرهنگی و چندین وزارت‌خانه، طراحی شده و در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به نمایش درخواهد آمد.

ضمن این‌که لباس کاروان ایران در بهار سال آینده به‌صورت رسمی انتخاب و رونمایی می‌شود. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش کاروان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۷۹۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی

به گزارش حوزه‌ بین‌الملل خبرگزاری تقریب، فدراسیون فوتبال فرانسه در نامه‌ای که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، از رؤسای برگزارکننده لیگ و مسابقات مناطق مختلف خواسته است استفاده از "ساق‌بند و جوراب‌های بلند" را ممنوع کنند، چرا که این نگرانی وجود دارد که این پوشش به یک نماد اسلامی تبدیل شود. 
  براساس گزارش روزنامه‌ فرامنطقه‌ای القدس العربی،  در این نامه که توسط یکی از مسئولان فوتبال فرانسه امضا شده، پوشیدن ساق‌بند و جوراب بلند فقط در صورت داشتن دلایل قطعی پزشکی امکان‌پذیر است، و برای موافقت با استفاده از چنین جوراب‌هایی فقط به نسخه ساده پزشکی اکتفا نشود، بلکه با کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال فرانسه مشورت شود تا به‌عنوان تنها طرف تصمیم گیرنده در خصوص این مسئله تصمیم خود را اعلام کند.
  براساس این نامه، در صورت مخالفت افراد و استفاده از این گونه جوراب‌ها بدون مجوز، فرد خاطی باید از بازی منع شود.
  به نوشته روزنامه "لوپاریزین" مخالفت با استفاده از ساق‌بند و جوراب‌های بلند می‌تواند به 2 دلیل باشد؛ یکی این که از اینگونه جوراب‌ها به‌عنوان حجاب استفاده شود که طبق فدراسیون فوتبال فرانسه و دولت در سال 2023 ممنوع شده است، و مورد دوم این است که این جوراب‌ها همسو با توصیه‌های اسلامگرایان، علاوه بر زانوها رانها را نیز می‌پوشاند.
انتشار این نامه عجیب با موجی از تمسخر و انتقاد در فضای مجازی همراه شده است، به‌صورتی که برخی کاربران با انتشار عکس‌هایی از "مسی" و "نیمار" با جوراب‌های بلند، نوشته‌اند: "طبق معیارهای فدراسیون فوتبال فرانسه، مسی و نیمار مسلمان هستند".    فدراسیون فوتبال همچنین در این نامه تأکید کرده است که برای اطمینان از درستی درخواست معافیت از این قانون باید پرونده کامل پزشکی افراد ارائه شود. همچنین برخی رسانه‌های فرانسوی گزارش داده‌اند، زنانی‌ که ازنوعی بیماری پوستی رنج می‌برند امکان پوشاندن سر خود را دارند. 
  این نخستین بارنیست که فدراسیون فوتبال فرانسه اقداماتی را برای مقابله با مسائل دینی انجام می‌دهد. در سال 2023 نیز این فدراسیون بر ممنوعیت استراحت بازیکنان برای خوردن غذا و یا آب هنگام افطاری ماه رمضان  تأکید کرد. این اقدامات تبعیض‌آمیز فدراسیون فوتبال فرانسه علیه مسلمانان درحالی است که دیگر فدراسیون‌ها مانند انگلیس به بازیکنان مسلمان برای افطاری اجازه استراحت می‌دهند.

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب فوتبال فرانسه برای مقابله با نمادهای اسلامی
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم