Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@07:32:35 GMT

باشگاه‌ها توان خرید تجهیزات وی.ای.آر را ندارند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۰۰۳۴

باشگاه‌ها توان خرید تجهیزات وی.ای.آر را ندارند

ایسنا/اردبیل رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: برخی از باشگاه‌های فوتبال کشورمان قادر به خرید و تأمین تجهیزات وی.ای.آر را ندارند اما در تلاش هستیم از این تجهیزات در جهت بهبود کار داوران استفاده کنیم.


فریدون اصفهانیان در مراسم آغاز کلاس‌های داوری فوتبال و ارتقا درجه دو به یک داوری در اردبیل اظهار کرد: ما زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی این تجهیزات مدرن را اعم از برگزاری کلاس‌های آموزش داوران و کمک داوران انجام دادیم و به محض خرید این تجهیزات امیدواریم شرایط مناسبی را در استفاده از سیستم وی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ای.آر در تمام ورزشگاه‌های ایران شاهد باشیم.


وی تصریح کرد: در چندین نوبت قرار بود فدراسیون امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای این سیستم مجهز را فراهم کند که این امر با تأخیر روبه‌رو شده و در نهایت هیئت رئیسه جدید فوتبال باید نسبت به خرید این تجهیزات و لوازم مورد نیاز آن منطبق بر استانداردهای بین‌المللی اقدام کند.


رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال با قدردانی از رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل در برگزاری کلاس‌های ارتقا داوری درجه دو به یک و همچنین برگزاری کلاس‌های داوری درجه سه در شهرستان‌ها گفت: در این دوره داوری 25 نفر از مناطق مختلف کشور حضور دارند تا با ارتقا دانش داوری و آمادگی جسمانی بتوانند قضاوتی شایسته در لیگ‌های مختلف داشته باشند.


اصفهانیان آمادگی جسمانی و توان داوران را در مهارت‌های تخصصی این حوزه مطلوب ارزیابی کرد و افزود: استان اردبیل هم داوران و هم ناظران توانمندی را در لیگ برتر، لیگ دسته یک و دو و حتی لیگ‌های پایین‌تر دارد و امیدواریم ظرفیت خوبی برای داوران در ارتقا مهارتشان به وجود آید.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: هیئت رئیسه جدید فدراسیون فوتبال قطعا در تداوم برگزاری این دوره‌ها تلاشی جدی انجام می‌دهد تا توسعه داوری براساس دیدگاه‌ها و تخصص‌های جدید شکل گرفته و ما همچنان بتوانیم در فدراسیون جهانی و کنفدراسیون فوتبال آسیا جز 16 کشور برتر در برگزاری کلاس‌های داوری و حضور داوران در میادین بین‌المللی و جهانی باشیم.


اصفهانیان اضافه کرد: در این دوره مدیریت سعی کردیم تا با برگزاری کلاس‌های آنالیز بعد از بازی در لیگ‌های مختلف و همچنین برگزاری مرتب دوره‌های آموزشی برای داوران با استفاده از اساتید خارجی به توانمندی داوران ایرانی کمک کنیم که امیدواریم ماحصل این کار نتایج سودمندی را به همراه داشته باشد.


وی بیان کرد: استان اردبیل باید به وجود قهرمانانی همچون علی دایی که پرچمدار فوتبال کشور بوده، افتخار کند ولی جای تأسف اینجاست که جایگاه علی دایی در کشور به شکل شایسته معرفی نشده به طوریکه خارجی‌ها بیشتر از ما شأن و منزلت علی دایی را حفظ کرده و بر آن باور قلبی دارند.

حضور 30 داور اردبیلی در لیگ‌های فوتبال کشور


در این مراسم رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل نیز با قدردانی از حضور فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران فدراسیون و مدرس بین‌المللی برای برگزاری این دوره آموزشی اظهار کرد: هیئت فوتبال استان اردبیل تلاش می‌کند تا در همه زمینه‌ها توانمندی داوران ارتقا یابد.


صمد نوتاش تصریح کرد: 30 داور از استان اردبیل در مسابقات مختلف کشور قضاوت می‌کنند که چهار داور در فوتسال، دو داور در فوتبال بانوان و مابقی در فوتبال پایه و لیگ‌های بالاتر سوت می‌زنند.


وی گفت: در کنار برگزاری این دوره ارتقا داوری همزمان در خلخال کلاس داوری درجه سه در حال برگزاری است و سال آینده تلاش می‌کنیم تا در همه شهرستان‌ها چنین کلاس‌های داوری را برای علاقمندان برگزار کنیم.
انتهای پیام
 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی فدراسيون فوتبال داوری فوتبال برگزاری کلاس فدراسیون فوتبال کلاس های داوری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر یاسر جلیلی به خبرنگار ما گفت: یک دستگاه رادیولوژی سیار به مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان، یک دستگاه کوتر اتاق عمل به مبلغ ۱۲۴ میلیون تومان، یک دستگاه مانیتور سانترال بخش در شرف افتتاح استروک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و همچنین ۴ دستگاه ساکشن پرتابل و ۲ دستگاه الکتروشوک قلبی به ارزش تقریبی ۵۲۵ میلیون تومان برای تجهیز بیمارستان ۲۲ بهمن خریداری شده است.

وی افزود: علاوه بر مسجدسلیمان با توجه به حجم مراجعه بیماران شهر‌های همجوار به این بیمارستان خرید این تجهیزات خدمات رسانی را نیز شتاب می‌بخشد.

دکتر جلیلی در پایان از همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز همچنین مسئولان وزارت بهداشت جهت همکاری در خرید این تجهیزات تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • مزیت خرید کتاب الکترونیک چیست؟
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان