Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - گواهینامه‌‌های‌‌ استاندارد ISO10002:2018 (سیستم مدیریت شکایت مشتریان) و ISO10004:2018 (سیستم مدیریت کیفیت پایش و نظارت رضایت‌مندی مشتریان) بیمه کوثر تمدید شد.
دریافت این گواهینامه‌ها نشان از عملکرد کارکنان شرکت در دستیابی به اهداف شرکت از جمله افزایش رضایت مشتریان و ذی‌نفعان و در نهایت اعتمادسازی و وفادارسازی آن‌هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محورهای اصلی گواهینامه‌‌‌ استاندارد ISO10002:2018، تعیین چارچوب رسیدگی به شکایات، برنامه‌ریزی، طراحی و توسعه است که در نهایت به ایجاد راه‌های ارتباطی، دریافت، ردیابی، تایید دریافت، ارزیابی اولیه، بررسی، پاسخ، اطلاع‌رسانی تصمیم، بسته‌شدن شکایت و نگهداری و بهبود سیستم اجرا منجر می‌شود.
محورهای اصلی گواهینامه‌‌‌ استاندارد ISO 10004:2018(سیستم مدیریت کیفیت پایش و نظارت رضایتمندی مشتریان) تعیین چارچوب نظارت و ارزیابی رضایت مشتری، برنامه‌ریزی، طراحی و توسعه است که شناسایی مشتریان و انتظار آن‌ها، جمع‌اوری داده‌های رضایت‌سنجی مشتری، تحلیل داده‌های رضایت مشتری، ارتباط اطلاعات رضایت مشتری، پایش رضایت مشتری و نگهداری و بهبود سیستم را در پی داشته است.
روابط‌عمومی بیمه کوثر

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رضایت مشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند

هیأت نظارت بر مطبوعات از گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها که تاکنون اقدام به اخذ مجوز فعالیت نکرده‌اند، خواست در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به ثبت درخواست در سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند.

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرد:

در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کنند.

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند پ ماده ۳ آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

هیات نظارت بر مطبوعات در این خبر اعلام کرده است که متقاضیان برای کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر درباره ثبت درخواست، باید به صفحه راهنمای ثبت درخواست مجوز سامانه خبری مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • کانال‌های خبری برای دریافت مجوز اقدام کنند
  • نخستین گواهینامه تایید نوع و تطابق تولید خودرو در قزوین صادر شد
  • بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت در این شهر
  • تهران، بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • تهران بیشترین متقاضی دریافت گواهینامه موتورسیکلت را داشته است
  • رضایت ده روسی از نگرش پاتریسیو در رختکن؛ احتمال تمدید قرارداد او به عنوان دروازه‌بان ذخیره
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس