Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در ایام شیوع ویروس کووید ۱۹، خدمات غیرحضوری به جامعه هدف ارائه می‌شود که باید برای مردم تببین گردد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، امیرافشین اشکانی در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سیستان و بلوچستان اظهار کرد:  با توجه به رویکرد وزارت متبوع در گسترش دولت الکترونیک و سهولت دسترسی خدمات مجموعه این وزارتخانه بصورت غیر حضوری در ایام شیوع کرونا ویروس، نیاز است تا روابط عمومی دستگاه های تابعه با انسجام و هم افزایی لازم، این خدمات را در بین جامعه هدف معرفی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به اهمیت نقش رسانه ها در انعکاس این خدمات اشاره کرد و گفت: تعامل و همکاری با رسانه های دیداری و نوشتاری و بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی می تواند روابط عمومی ها را در دستیابی به نقطه مطلوب هدایت کند.

رییس شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان در ادامه  تلاش برای ارتقا سطح دانش نوین مدیران روابط عمومی و اهتمام بخشی به روشنگری درون سازمانی و برون سازمانی را از جمله برنامه های این شورا بیان کرد و اظهار داشت: با برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و عمومی سعی داریم مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت متبوع را در جریان تازه ترین تحولات حوزه تخصصی روابط عمومی قرار دهیم.
اشکانی افزود: فعالیت های خوبی توسط روابط عمومی ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان در راستای ترویج و معرفی خدمات انجام شده است که قطعا با برنامه ریزی و جدیت بیشتر ادامه پیدا خواهد کرد.

گفتنی است: در این جلسه مدیران روابط عمومی بهزیستی، تامین اجتماعی، صندوق کارآفرینی امید، بانک توسعه تعاون، بانک رفاه کارگران، فنی و حرفه ای و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ضمن ارائه گزارش عملکرد و گفتگو در خصوص اهمیت اطلاع رسانی اقدامات و خدمات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جامعه مخاطب آن در سطح استان، بر تبادل اطلاعات بین جامعه مخاطب در بستر شبکه های اجتماعی و همچنین اجرای آموزش های جدید در زمینه روابط عمومی مدرن، دنیای گفتمان و فعالیت مطلوب در فضای مجازی تاکید کردند.

 

پایان پیام/714

منبع: شبستان

کلیدواژه: وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی معاون توسعه و کارآفرینی وزارت کار کار و امور اجتماعی وزارت کار کار و رفاه اجتماعی وزارت تعاون تابعه وزارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند

اشرفی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در برنامه پرسمان صدا و سیمای استان گفت: طرح فجرانه در سه مرحله برای حمایت از خانواده‌های دهک یک تا ۷ یارانه بگیر که ۷۸ درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند اجرایی شد و در قالب آن ۲۲۰ هزار تومان اعتبار فجرانه برای هر نفر شارژ می‌شد.

او افزود: بالغ بر ۴ هزار فروشگاه خرد، محلی و منطقه‌ای در استان در این طرح مشارکت دارند و خانوار‌های مشمول تاکنون  هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در این طرح فجرانه خرید کرده اند.

بیشتر بخوانید

افزایش یارانه برای ارتقای امنیت غذایی کودکان

اشرفی بیان کرد: از فروشگاه‌ها می‌خواهیم که عین ۱۱ قلم کالای تعیین شده را عرضه کنند و از فروختن کالا‌های دیگر در این طرح خودداری کنند؛ برخی از صاحبین فروشگاه‌ها از دیر برگشت کردن اعتبار خرید به حساب هایشان گلایه‌مندند که موضوع را پیگیری کردیم تا مبلغ ظرف همان ۳ روز تعیین شده به حسابشان برگردد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: در مورد اینکه این طرح ادامه می‌یابد یا نه بر اساس بخشنامه‌ای که از طرف وزارت اعلام شود پیش می‌رویم و با توجه به استقبال مردم پیگیریم که این طرح را ادامه دار کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ترومای اجتماعی، طوفان خاموش
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • واکنش روابط عمومی دانشکده علوم خانواده به برخی حاشیه‌سازی‌ها
  • خبر مهم از قانون کار و قرارداد کارگران/ وزیر کار: اصلاح قانون کار و دائمی شدن قرارداد کارگران در نوبت رسیدگی هیات دولت است
  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی