Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص احساسش نسبت به کسب رتبه برتر در مسابقات بین‌المللی قرآن گفت: از اینکه به‌عنوان اولین شرکت‌کننده و اولین نفر در مسابقات بین‌المللی برای کشورمان ایران انتخاب شدم و نامم در تاریخ مسابقات به‌عنوان اولین مرتل بین‌المللی ثبت خواهد شد، بسیار خرسندم.

مرتل برتر‌ سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور ایران در خصوص دیگر شرکت‌کنندگان در مسابقات امسال عنوان کرد:  رقبایم در این مسابقه جدی و قوی نبودند، البته معمولاً مسابقات بین‌المللی به همین صورت است و رقابت در مرحله کشوری برای ما بسیار سخت‌تر است و به دلیل سطح بالای قاریان ایرانی معمولاً در سطح بین‌المللی حرفی برای گفتن داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه مسابقات امسال به دلیل محدودیت‌های کرونایی مجازی برگزار شد. یادآور شد: متسابقین در مرحله نیمه‌نهایی تلاوت‌ها را با ضوابطی که اعلام‌شده بود، خودشان ضبط و ارسال کردند.

محمدی ادامه داد: در مرحله فینال افرادی که انتخاب‌شده بودند، با سفارت ایران در آن کشور و ما هم با حضور ناظر تلاوت‌ها را ضبط کردیم و چند روز گذشته هم به‌صورت زنده در صداوسیمای ایران پخش و مورد داوری قرار گرفت.

وی تأکید کرد: طبیعتاً شور و حال و هیجان و جذابیت حاکم بر مسابقات حضوری، امسال وجود نداشت و تعامل با شرکت‌کنندگان کشورهای دیگر از بین رفت و مورد رضایت ما هم نبود. اما جای تشکر دارد که تدابیری اندیشیده شد تا تنها کشوری باشیم که مسابقات بین‌المللی را در شرایط کرونایی برگزار کردیم.

مرتل برتر‌ سی و هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور ایران با اشاره به اینکه سالیان متعدد در مسابقات مختلف ترتیل شرکت کردم و رتبه‌های متعددی هم در این مسابقات کسب کرده‌ام، خاطرنشان کرد: برای مثال در مسابقات ملی دانشجویان و دارالقرآن امام علی حائز رتبه اول شدم و در مسابقات اوقاف هم دو سال متوالی رتبه برتر را کسب کرده‌ام که این اتفاق برای اولین بار در تاریخ مسابقات افتاده است و من نیز به‌عنوان فردی که بیشترین رتبه برتر ترتیل در کشور را در تاریخ مسابقات کسب کرده است، شناخته شدم.

محمدی با تأکید بر اینکه در سال ۹۸ یعنی دو سال بعد از آخرین کسب رتبه، بنا شد که رشته ترتیل برای اولین بار به مسابقات بین‌المللی ایران اضافه شود، اظهار کرد: یک انتخابیه در بهمن‌ماه سال ۹۸ بین یازده نفر از نفرات برتر سال‌های قبل برگزار شد، که در آنجا به‌عنوان نفر اول و نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی انتخاب شدم و توانستم از صد نمره نود را کسب کنم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

منبع: فارس

کلیدواژه: احسان محمدی سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم مسابقات بین المللی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد

ایسنا/آذربایجان شرقی در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شد.

در اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، سازمان منطقه آزاد ارس در ارزیابی‌ عملکرد سال گذشته به‌عنوان منطقه آزاد برتر شناخته شده و مجید کیانی توسط وزرای کشور و امور اقتصاد و دارایی و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مورد تقدیر قرار گرفت.‌

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، همچنین در بخش‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ارتقاء اثربخش نظام اداری و مدیریت منابع و موضوعات حقوقی بین سازمان‌ها نیز ارس حائز رتبه برتر شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • ثبت رکورد ۱۷ میلیون قطعه جوجه ریزی در مازندران برای اولین بار در کشور
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی