Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر مردانی عصر چهارشنبه در دومین نشست ستاد انتخابات این استان افزود: با آغاز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند، انتخابات خرداد ۱۴۰۰ به طور رسمی وارد مرحله اجرا شد و امید است بتوان با تلاش، همراهی و هم‌افزایی عوامل برگزاری انتخابات بتوان این رویداد مهم سیاسی را بار دیگر به نحو مطلوب برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، فراهم کردن بستر مناسب برای برگزاری انتخابات و تامین امنیت آن را مهمترین وظیفه این ستاد دانست و گفت: بی‌شک برگزاری انتخابات باید در فضای امن و توام با آرامش برگزار شود و در این میان عوامل اجرایی نقش مهمی برعهده دارند.

مردانی با تاکید بر همدلی، وحدت و هم‌افزایی بین‌بخشی در برگزاری انتخابات، تصریح کرد: با تقویت وحدت نه تنها می‌توان در برگزاری انتخابات به نحو مطلوب عمل کرد بلکه بستر مناسبی را برای تحقق مشارکت حداکثری و ایجاد رقابت سالم بین نامزدها ایجاد می‌کند.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، ایجاد شور و نشاط سیاسی در جهت تحقق مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را از دیگر اهداف ستاد انتخابات استان برشمرد و گفت: ایجاد فضای رقابتی، رعایت اصل اعتماد و رضایت با پایبندی به قانون و رعایت اصل بی‌طرفی از دیگر اهداف این ستاد به شمار می‌رود.

مردانی با بیان اینکه مردم سرمایه‌های اجتماعی کشور و استان هستند، خاطرنشان کرد: در همین راستا تلاش می‌شود تا با استفاده از نیروی انسانی کارآمد در جهت سرعت، دقت و صحت برگزاری انتخابات، اعتماد مردم را حفظ کرد.

به گزارش ایرنا، انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهری ، روستایی وعشایری  همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری در تاریخ ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی چهارمحال وبختیاری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی چهارمحال وبختیاری انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت انتخاباتی چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور برگزاری انتخابات ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۰۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام صبح چهارشنبه در جلسه هم اندیشی برای تکمیل زائر سرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس که با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین تشکیل شد، ساخت زائرسرا را یکی از مطالبات بحق مردم استان چهارمحال و بختیاری دانست که هدف اصلی خدمت رسانی به اقشار کم توان و نیازمند جامعه می باشد.

وی با اشاره به سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین در روز جاری به روستاهای صعب العبور شهرستان اردل، از اهتمام سپاه و بسیج برای حل مشکلات مردم این مناطق تشکر کرد و مطالبه مردم برای احداث جاده مطلوب را یک نیاز و ضرورت اساسی دانست.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری هم در این نشست دستورات لازم به مدیران استانی برای پیگیری امور مربوط به تکمیل زائرسرا را صادر کرد.

گزارش هیئت مدیره زائرسرا و شورای اسلامی از دیگر بخش های این نشست بود.

گفتنی است؛ زائرسرای چهارمحال و بختیاری در مشهد مقدس در زمینی به وسعت ۷۰۰ متر مربع با چهار هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا در هشت طبقه احداث می‌شود.

این زائر سرا ۳۷ سوئیت با ظرفیت ۱۶۵ نفر و در هشت طبقه ساخته می‌شود که به گفته مسئولان پروژه، تاکنون بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

لازم به ذکر است، در این نشست سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ، سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج مستضعفین کشور نیز حضورداشتند.

کد خبر 6093748

دیگر خبرها

  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی قرآن در چهارمحال و بختیاری
  • تجلیل از شهرداران، شورا‌ها و دهیاران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائمشهر تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • ۹۷ درصد مردم چهارمحال و بختیاری با سواد هستند
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری