Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پورتو پرتغال در بازی برگشت برابر یوونتوس ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد یک ضربه پنالتی بگیرد و یک‌بار تیر دروازه میزبان را به لرزه درآورد و در ادامه از زمین مسابقه اخراج شود.

به گزارش برنا؛ در هفته‌ای که گذشت شاهد اتفاقات بسیاری در ورزش بودیم که در این گزارش به مهم‌ترین رویدادها اشاره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنده هفته: استقلال تهران

تیم فوتبال استقلال تهران موفق شد در دیداری حساس با نتیجه یک بر صفر از سد تیم فولاد خوزستان عبور کند تا طعم شیرین برد را بچشد و در کورس مدعیان قهرمانی لیگ برتر باقی بماند. ارسلان مطهری که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفته بود موفق شد از روی نقطه پنالتی برای استقلال گلزنی کند.

سرمربی هفته: فرهاد مجیدی (استقلال)

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران که برای سومین‌بار هدایت آبی‌پوشان را برعهده گرفته است، توانست در نخستین حضور خود روی نیمکت به 3 امتیاز برسد و برنده جدال حساس با جواد نکونام لقب بگیرد تا هواداران به آینده تیم امیدوارتر شوند.

ناکام هفته: آلومینیوم اراک

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور میزبان تیم سپاهان اصفهان بود و برابر حریف خود با نتیجه عجیب 6 بر یک تن به شکست داد تا صاحب سنگین‌ترین باخت و یکی از ضعیف‌ترین خطوط دفاعی لیگ تا به امروز شود.

گلزن هفته: سجاد شهباززاده (سپاهان)

سجاد شهباززاده، مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان که در لیگ امسال یکی از نفرات درخشان مسابقات بوده است، در بازی با آلومینیوم اراک توانست 2 گل بزند تا در صدر جدول گلزنان 15 گله شود و فاصله خود را با سایر مدعیان آقای گلی افزایش بدهد.

جدایی هفته: مجید جلالی

مجید جلالی که روزهای تلخی را در نساجی مازندران سپری می‌کرد، از هدایت این تیم کنار رفت تا ساکت الهامی به عنوان سرمربی جایگزین او شود. جلالی در 6 بازی که هدایت نساجی مازندران را برعهده داشت، 5 شکست را متحمل شد و فقط یک تساوی کسب کرد تا ناکامی‌های او در قائمشهر تکمیل شود.

توقف هفته: پرسپولیس تهران

تیم فوتبال پرسپولیس تهران که توانسته بود 6 برد متوالی را کسب کند، در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر میهمان تیم صنعت نفت آبادان بود و برابر حریف خود به تساوی بدون گل دست پیدا کرد تا ترمز پیروزی‌های پی در پی شاگردان یحیی گل‌محمدی بالاخره کشیده شود.

انتقال هفته: شهریار مغانلو

شهریار مغانلو، مهاجم تیم فوتبال سانتاکلارا پرتغال که فصل گذشته عملکرد خوبی در تیم پیکان داشت، با امضای قراردادی تا پایان فصل جاری به تیم پرسپولیس پیوست تا خط حمله قرمزپوشان پایتخت تقویت شود. اعضای کادر فنی و هواداران امیدوار هستند که با حضور شهریار مشکل گلزنی خط حمله برطرف شود.

چهره هفته: مهدی طارمی

مهدی طارمی، مهاجم تیم فوتبال پورتو پرتغال در بازی برگشت برابر یوونتوس ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد یک ضربه پنالتی بگیرد و یک‌بار تیر دروازه میزبان را به لرزه درآورد. طارمی در این مسابقه با دریافت 2 کارت زرد از زمین اخراج شد تا شب دراماتیک و ویژه‌ای را در جشن صعود پورتو سپری کرده باشد.

انتخاب هفته: علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان، سرمربی سابق تیم‌های فوتبال نفت تهران، استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان و تراکتور تبریز با امضای قراردادی به آلومینیوم اراک پیوست تا هدایت این تیم را در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی برعهده داشته باشد.

پیشنهاد هفته: جام حذفی فوتبال

مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران روزهای پنج‌شنبه و جمعه در شهرهای مختلف برگزار خواهد شد. در مهم‌ترین دیدارها تیم‌های استقلال و پیکان و پرسپولیس و مس نوین کرمان به مصاف هم می‌روند تا تکلیف تیم‌های صعودکننده مشخص شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال مهدی طارمی شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک استقلال تهران لیگ برتر موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!