Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به واکسیناسیون کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: تاکنون حدود هفت هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه فاز سوم واکسیناسیون کرونا در اصفهان از هفته آینده آغاز می‌شود، ادامه داد: محموله از کشور روسیه وارد کشور شده اما هنوز برای استان‌ها توزیع نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهم استان اصفهان برای واکسن کرونا در فاز سوم مشخص نیست

مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان با بیان اینکه هنوز سهم استان اصفهان در زمینه فاز سوم واکسیناسیون کرونا مشخص نیست، افزود: گروه هدف نیز در زمینه دریافت واکسن مشخص نشده است.

وی با بیان اینکه فاصله واکسیناسیون افراد برای تزریق واکسن اول و دوم باید ۲۸ روز باشد، ادامه داد: در حال حاضر باید آن دست از کادر درمان که در فاز اول واکسن دریافت کرده‌اند دومین واکسن را نیز دریافت کنند.

فدایی با بیان اینکه واکسیناسیون در فاز اول ۲۰ درصد ایمنی دارد، اضافه کرد: باید مرحله دوم واکسیناسیون برای این افراد انجام شود تا در برابر بیماری واکسینه شوند.

کد خبر 5166669

منبع: مهر

کلیدواژه: واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مرکز بهداشت اصفهان ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا شیراز شیوع کرونا انتخابات شورای شهر و روستا گرگان انتخابات 1400 عکس استانها اردبیل شهرستان کرج بیرجند همدان واکسیناسیون کرونا فاز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده

تین نیوز

رییس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: عرضه انواع خودرو وارداتی اعم از خودروهای برقی و بنزینی روز یکشنبه هفته آینده آغاز می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از اقتصادآنلاین، مهدی ضیغمی درخصوص زمان عرضه جدید خودروهای وارداتی بیان کرد: عرضه انواع خودرو وارداتی اعم از خودروهای برقی و بنزینی روز یکشنبه هفته آینده آغاز می شود.

ضیغمی افزود: خودروهای برقی فعلا در سامانه عمومی عرضه خواهد شد و سپس در سامانه مخصوص خودروهای برقی عرضه خواهد شد.

وی در مورد این که چرا خودروهای برقی در سامانه ای جدا عرضه خواهد شد، گفت: برای این که بتوان تبلیغات بیشتری درباره این خودروها انجام داد و مشخصات و ویژگی این خودروها را بیشتر و بهتر توضیح داد و در این زمینه فرهنگ سازی شود.

مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت بیان کرد: با شورای رقابت صحبت هایی داشته ایم تا عرضه خودروهای برقی تسهیل شود؛ همچنین درخواست کرده ایم که برای خودروهای برقی بحث بلوکه کردن پول و داشتن پلاک فعال حذف شود که در حال بررسی است؛ تا آن زمان خودروهای برقی در همین سامانه فعلی عرضه می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • پیشگیری از دومیلیون مرگ کودکان با استفاده واکسن‌های موجود
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون پنوموکوک برای گروه‌های هدف در بردسکن‌
  • گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان