Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مجتبی موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ستاد در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر مشارکت آحاد جامعه در اجرای طرح مواسات و همدلی برای تامین معیشت اقشار آسیب‌پذیر جامعه، اقدام به برگزاری پنجمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در خراسان جنوبی کرده است.

وی گفت: مرحله پنجم را به مناسبت ایام خجسته ماه رجب، شعبان و فرارسیدن نوروز در قالب توزیع ٩ هزار بسته معیشتی در استان خراسان جنوبی شروع کردیم و ارزش هر بسته ۳۵۰ هزار تومان و شامل اقلامی از جمله مرغ، برنج، روغن، ماکارانی، رب گوجه فرنگی و حبوبات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همه ادوار در زمینه آبادانی و پیشرفت کشور قدم برداشته و امروز هم با تامین بسته‌های معیشتی و بهداشتی و توزیع مناسب و رایگان ماسک به مقابله با این ویروس منحوس برخاسته است.

وی افزود: مبارزه با این ویروس منحوس تا ریشه‌کنی آن ادامه خواهد داشت و این ستاد تا آخرین لحظه در کنار مردم و مدافعان سلامت خواهد بود.

موسوی بیان کرد: این ستاد جزو اولین نهادهای حمایتی بود که به پشتیبانی از آسیب‌دیدگان از کرونا و نیازمندان برخاست و تاکنون چهار همایش همدلی و احسان را به ارزش ۱۵ میلیارد تومان اجرا کرده است.

وی گفت: در مرحله اول ۱۷ هزار بسته، مرحله دوم و سوم بیش از ۱۰۰ تن بسته پروتئینی و در مرحله چهارم ۱۸ هزار بسته معیشتی را با همکاری گروه‌های جهادی همکار با ستاد، ائمه جمعه استان و فرماندهان سپاه در خراسان جنوبی توزیع کرده‌ایم.

وی توزیع ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم، ۶۰ هزار بسته سلامت حاوی ماسک و مواد ضد عفونی با همکاری تبلیغات اسلامی بین هیات‌های عزاداری، توزیع ۲۱ هزار بسته نوشت‌افزار و اهدای ۵۶ سری جهیزیه به زوجین نیازمند را از دیگر اقدامات این نهاد در سال جاری ذکر کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خراسان جنوبی با بیان اینکه ابتدای امسال و با شروع کرونا ۱۱۰ میلیون تومان به گروه‌های جهادی برای تهیه ماسک و مواد ضدعفونی اختصاص یافت افزود: از ابتدای شیوع کرونا ۲۵۰ هزار ماسک رایگان و ۲۳ هزار بسته سلامت شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده در مناطق پرخطر توزیع کردیم.

وی اظهار داشت: در راستای حفظ سلامت مردم، سایت «هست اینجا» راه‌اندازی شد تا اقلامی مانند نوشت‌افزار، ماسک، وسایل بهداشتی، تبلت همچنین برنج بدون واسطه و با حداقل قیمت در اختیار مردم قرار گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند با وارد کردن کردن کد ملی در این سایت ثبت سفارش دهند.

موسوی با اشاره به هزینه‌های سنگین درمان ناباروری گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر در این زمینه به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) مراجعه کردند که ۲۲۰ نفر تحت درمان قرار گرفتند و ۵۰ زوج صاحب فرزند شدند.

برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه از نیمه شعبان امسال و با تاکید رهبر معظم انقلاب برای کمک به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا در دستور کار قرار گرفت و بعد از برپایی ۲ گام این طرح با مشارکت مردم، خیرین، نهادها و دستگاه‌های اجرایی، مرحله اول گام سوم نهضت کمک‌ مومنانه از ۱۷ ربیع‌ الاول همزمان با سالروز ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) در خراسان جنوبی آغاز شد و تا پایان آذر ماه ادامه یافت.

مرحله دوم گام سوم کمک‌های مومنانه از ابتدای دی و همزمان با دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مرحله سوم همزمان با دهه فجر برگزار شد، مرحله چهارم هم اواخر اسفند امسال و نوروز ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان جنوبی وضعیت معیشت کمک های مردمی پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان جنوبی ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان جنوبی وضعیت معیشت کمک های مردمی اخبار کنکور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خراسان جنوبی هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود

پورعباس رئیس سازمان سنجش کشور گفت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

او افزود: در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود ۶۰ نفر از داوطلبان علی رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان را به آزمون برسانند و موفق نشدند افزود:  تا ۳ هفته  آینده آزمون مجدد اختصاصی برای مناطق سیل زده از داوطلبان اخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید

تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی

پورعباس بیان کرد: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذرخواهی می‌کنم.  

رئیس سازمان سنجش کشور با اشاره به اینکه شرایط را دولت جمهوری اسلامی ایران درک می‌کند ادامه داد: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، ۳ هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش اموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.  

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی
  • تعاملات دستگاه‌ برای برگزاری انتخابات سالم افزایش یابد
  • افزایش تعاملات دستگاه‌ها برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود