Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، همزمان با اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی در کشور و منع آمد و شد خودروهای غیربومی در مناطق نارنجی و قرمز روند شیوع کرونا در کشور به یک روند نسبتا نرمالی رسیده است.

از سه هفته گذشته و با مشاهده نمونه‌های مثبت آزمایش کرونای انگلیسی در چند استان کشور ازجمله گیلان و خوزستان موجی از نگرانی در بین کاردرمانی کشور و این چند استان درگیر به کرونای جهش یافته ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه روند ابتلا به کووید ۱۹ در گیلان یک روند ثابت و کنترل شده‌ ولی امسال شرایط کرونایی به دلیل افزایش سرعت انتقال به نسبت سال گذشته بسیار حساس و شکننده‌تر شده و این نگرانی‌ها با عادی‌انگاری مردم‌ بیش از بیش مسؤولان وزارت بهداشت را نگران کرده است.

هرساله با نزدیک‌شدن به روزهای پایانی سال رفت و آمد مردم به بازار و مراکز خرید افزایش پیدا می‌کند ولی علیرغم اینکه مسؤولان بهداشتی نسبت به خطرات ازدیام در اماکن شلوغ بارها هشدارهای لازم را داده‌اند، ولی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان می‌گوید مردم باید از بازار و اماکن خلوت خریدهای خود را انجام دهند.

آبتین حیدرزاده معتقد است با اینکه احتمال انتقال ویروس کرونا به طریق تنفس بیشتر از موارد دیگر می‌باشد ولی این مقام مسوول دانشگاه علوم پزشکی گیلان می‌گوید خرید وسایل بسته‌بندی شده اطمینان بخش‌ترین راه برای تهیه محصولات غذایی است.

به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مردم با حضور در بازارهای محل انواع میوه‌ها که در فضای آزاد قرار دارند لمس کرده و  همین‌ امر احتمال شیوع کرونا در این مناطق را افزایش می‌دهد به این همین منظور مردم باید در صورت خرید از بازارهای محلی حتما باید تمامی محصولات را ضدعفونی کنند.

به گزارش فارس در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ بیمار کرونایی در گیلان شناسایی و تعداد افراد بستری در بیمارستان‌های گیلان به ۳۰۰ رسیده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا در گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان قطب صنایع غذایی در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه افتتاح یک شرکت غذایی اظهار کرد: نخستین طرح صنعتی گیلان در سال جهش تولید امروز به بهره برداری رسید.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه این استان در تولید و فرآوری صنایع غذایی در سطح کشور سرآمد است، افزود: استان گیلان را می توان به عنوان یکی از قطب های صنایع غذایی کشور نام برد.

وی با اشاره به افتتاحیه امروز و سرمایه گذاری ۳۲۰ میلیارد ریالی ادامه داد:: این واحد صنعتی در فاز اول تولید انواع آبمیوه توانسته است زمینه اشتغال مستقیم افزون بر ۲۰ نفر از جوانان گیلانی را فراهم آورد.

مدیرکل صمت گیلان ضمن تحسین سرمایه گذاری انجام شده توسط بخش خصوصی تصریح کرد: این سرمایه گذاری نشان از مشارکت مردم در راستای تحقق شعار سال و عمل به فرمان مقام معظم رهبری می باشد که کاملاً مورد حمایت است.

کد خبر 6093396

دیگر خبرها

  • این تخم‌مرغ‌ها را مصرف نکنید
  • اگر می خواهید راحت تر نفس بکشید این مواد غذایی را مصرف کنید
  • کاهش خطر ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • ابتلا به سرطان پروستات با مصرف این مواد غذایی
  • این مواد غذایی سرشار از ویتامین C هستند
  • گیلان قطب صنایع غذایی در کشور
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • مصرف این ۴ ماده غذایی برای مردان ضروری است
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان