Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:05:45 GMT

حبیبی: صدور حکم محکومیت برای یک مدیر شهری صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۱۹۱۷

حبیبی: صدور حکم محکومیت برای یک مدیر شهری صحت ندارد

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: خبر منتشر شده در خصوص مجرم شناخته شدن و محکوم کردن یکی از شهرداران مناطق شهرداری اصفهان صحت ندارد و این خبر تکذیب می‌شود.

محمدرضا حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص صدور حکم محکومیت یکی از شهرداران مناطق اصفهان، اظهار کرد: این خبر درباره مدیران شهری اصفهان صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در صورتی محکومیت فردی قطعی است که پرونده وی به اجرای احکام برود و دادستان حکم قطعی را برای محکومیت فرد صادر کند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خاطرنشان کرد: در حال حاضر درباره شهرداران مناطق شهرداری اصفهان چنین رأیی صادر نشده است؛ ممکن است اتهاماتی مطرح شده باشد، در دادگستری هم پرونده‌های زیادی وجود دارد، اما هنوز حکم قطعی درباره هیچکدام از شهرداران صادر نشده است.

کد خبر 480572

منبع: ایمنا

کلیدواژه: دادگستري رييس كل دادگستري استان اصفهان محمدرضا حبیبی شهرداری اصفهان مناطق 15 گانه شهر اصفهان شهرداران استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۱۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال گاز برای پایداری شبکه و ارتقای خدمات رسانی به مشترکان ، جریان گاز مناطقی از شهر رضوانشهر شامل میدان کوثر ، خیابان بیگزاد محله، خیابان محسنی ، کوچه شهادتی ، غدیر ۱ تا ۵ ، تالار علی بیگ ، پشت مدرسه استثنایی و خانه‌های مسکن مهر در شهر رضوانشهر ، فردا سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ قطع خواهد شد.

شرکت گاز گیلان از مشترکان خواست هنگام قطعی جریان گاز، از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

پس از پایان تعمیرات، ماموران شرکت جریان گاز را دوباره برقرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • نهادینه‌شدن باشگاه شهراندیشان در شهرداری و شهر اصفهان پیگیری می‌شود
  • ۱۰۰ قطعه جوجه شترمرغ به افغانستان صادر شد
  • وحدت اعضای شورا با شهرداران باعث رونق امور شهری می‌شود
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروندان هدیه می‌دهد
  • فعالیت کارگران سرزندگی و زیبایی را به شهر و شهروند هدیه می‌دهد
  • صدور بیش از ۵۰ میلیون دلار کالا از گمرک استان همدان
  • برگزاری نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم
  • نشست شهرداران شهرهای جاده ابریشم فردا برگزار می‌شود
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر