Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-02@10:29:25 GMT

توسعه گردشگری شمال شهر در سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۲۰۵۵

توسعه گردشگری شمال شهر در سال ۱۴۰۰

«سیدعباس سجادی» معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه یک در نشستی که با موضوع گردشگری در مرکز کارآفرینی منطقه یک برگزار شد توسعه گردشگری را نیازمند آماده‌سازی زیرساخت‌های گردشگری در شهرداری تهران دانست و گفت: «امیدواریم تا پایان مدیریت شهری کنونی بتوانیم موضوعاتی را در این بخش پایه‌گذاری کنیم. منطقه یک چند موزه بسیار مهم مانند موزه سینما، موسیقی و مناطق و مراکز گردشگری بسیاری مانند خانه موزه دکتر حسابی دارد که مورد کم‌توجهی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید از این فضاهای گردشگری به درستی استفاده کنیم و با برنامه‌ریزی آنها را به دیگران معرفی کنیم.»

او با بیان رویکرد جدید منطقه از بخش مسکن به گردشگری افزود: «در دوره جدید مدیریت شهری با افتتاح مرکز کارآفرینی شهری در بوستان جمشیدیه و مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند در موزه پروفسور حسابی، قدم‌هایی در زمینه پیوند دانشگاه، صنعت و مدیریت برداشته است که می‌خواهیم این‌گونه اقدامات را تقویت کنیم.» او درباره اجرای برنامه‌های فرهنگی در سال آینده گفت: «امسال در بخش‌های مختلف با همت همکاران شاهد تغییری محسوس در جایگاه بین مناطق بودیم. حتی در حوزه فرهنگی رتبه نخست را کسب کردیم و در حوزه خدمات اجتماعی اتفاق خوبی رخ داد و ما با تقویت زیرساخت‌هایی مانند مجموعه بهاران و فراموز می‌توانیم رتبه‌بندی‌های خاص را در آینده کسب کنیم.»

کد خبر 589855 برچسب‌ها فرهنگ منطقه ۱ همشهری محله موزه فضای سبز شهردار اجتماعی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فرهنگ منطقه ۱ همشهری محله موزه فضای سبز شهردار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی در مراسم کلنگ‌زنی هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه گفت: این پروژه دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح آن در توسعه گردشگری آذربایجان‌غربی تاثیر مهمی خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی پروژه احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه کلنگ‌زنی شد.

مرتضی صفری امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در این مراسم که با حضور مقامات استانی و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: این پروژه در راستای توسعه مسیر گردشگری سبز سرو_اشنویه اجرا می‌شود.

وی افزود: این پروژه دارای یک خط تله‌کابین به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و یک هتل با ۷۰ تخت اقامتی است که افتتاح آن در توسعه گردشگری آذربایجان‌غربی تاثیر مهمی خواهد داشت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: نزدیکی به مرز بین‌المللی سرو و وجود جاذبه‌های تاریخی و گردشگری آبشارهای سوله‌دوکل و سلوک، پیست اسکی خوشاکو، آب گرم هفت‌آباد و … از جمله ظرفیت‌های سیلوانا برای توسعه گردشگری است.

کد خبر 749513

دیگر خبرها

  • تعطیلی تمام اماکن تاریخی و فرهنگی فارس در روز شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • توسعه گذر و مسیرهای گردشگری در تهران/ سرانجام ایجاد شهرداران ویژه ناحیه چه شد؟
  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • نمایش ۵۹ شیء تاریخی به زودی در موزه‌های استان همدان
  • احیای خانه های تاریخی با هدف جذب گردشگری در تبریز
  • کلنگ احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو ارومیه به زمین زده شد
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • مراسم آیینی سنتی کومسای در منطقه جهانی هورامان برگزار می‌شود
  • تبریز گردشگرپذیر می شود/ احیای خانه های تاریخی در دل شهر
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است