Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جلسه تخصصی که با حضور مدیران شعبه ۴ تامین اجتماعی اهواز و مدیران نیروگاه رامین برگزار شد، راهکار‌های تقویت تعاملات دوجانبه، موضوع مشاغل سخت و زیان آور و همچنین تعیین تکلیف قرارداد‌های فی مابین نیروگاه و کارفرما از سنوات قبل تاکنون مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیل محمدی مدیرعامل نیروگاه رامین اهواز با اشاره به نقش حیاتی نیروگاه در تولید پایدار انرژی برق خوزستان، تامین آسایش مردم و ایجاد زیرساخت‌ها و روند توسعه کشور گفت: دانش و تجربه کارکنان این نیروگاه یک هزار و ۸۵۰ مگاواتی یکی از مهم‌ترین شاخص‌ها در تولید پایدار انرژی برق است و با توجه به عمر ۴۲ ساله نیروگاه و ساختار پیچیده آن، بدون همت و تلاش جهادگونه این همکاران امکان خدمت‌رسانی به مردم و صنایع استان را نداریم.

پژمان حیدری سرپرست معاونت مالی و امور پشتیبانی نیروگاه رامین نیز با اشاره به شرایط کاری کارکنان نیروگاه به ویژه در ایام گرم تابستان و چالش‌های مختلف برای این کارکنان در طول خدمت و دوران بازنشستگی، تقویت تعاملات با سازمان تأمین اجتماعی و بهبود روند اجرای طرح مشاغل سخت و زیان آور را یکی از مهم‌ترین رویکرد‌های این نیروگاه دانست.

او همچنین ضمن تقدیر از تعامل سازمان تامین اجتماعی، مختومه شدن و تعیین تکلیف پرونده‌های قدیمی این نیروگاه پس از ۲۵ سال را حاصل کار گروهی فی مابین کارشناسان نیروگاه و این سازمان دانست و اظهار داشت: امیدواریم با تداوم این همکاری شاهد رفع سایر چالش‌های مرتبط در این عرصه بوده تا کارکنان نیروگاه بدون دغدغه و با آسودگی بیشتری در جهت تامین برق مورد نیاز مردم تلاش کنند.

مسعود معتمدی فر رئیس شعبه تامین اجتماعی اهواز نیز تلاش، ایثار و همت کارکنان نیروگاه رامین در تولید انرژی برق و خدمت رسانی به مردم را شایسته تقدیر دانست و بیان کرد: اهتمام مدیران نیروگاه رامین در رفع بسیاری از چالش‌های اداری، مالی و حقوقی فی مابین طی یکسال اخیر نویدی برای گسترش ارتباطات و بهبود تعاملات سازمان تامین اجتماعی با نیروگاه رامین است.

او ضمن دعوت از کارکنان نیروگاه رامین به منظور استفاده از خدمات غیر حضوری سامانه ۳۰۷۰ سازمان تامین اجتماعی، تعیین رابط اداری با هدف جلوگیری از تردد‌های غیرضروری و تسهیل در روند اداری موضوعات مرتبط کارکنان را از برنامه‌های این سازمان و نیروگاه رامین عنوان کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تامین اجتماعی نیروگاه رامین سازمان تامین اجتماعی کارکنان نیروگاه نیروگاه رامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت

به گزارش قدس خراسان، علی دهقان‌زاده اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده مبلغ یک میلیارد تومان برای اخذ پروانه ساختمانی پروژه درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن اخذ شد و پس از صدور پروانه عملیات اجرایی این پروژه در ۶ ماهه اول امسال آغاز و طبق قرارداد انجام شده در مدت ۱۸ ماه  این طرح تکمیل و سال آینده شاهد بهره‌برداری این پروژه خواهیم بود. 

فرماندار بردسکن افزود: خوشبختانه این پروژه به لحاظ تزریق اعتباری در ردیف پروژه‌های کددار کشور قرار گرفته است و سازمان تامین اجتماعی در تخصیص بودجه و تجهیزات درمانگاه تامین اجتماعی موافقت خود را اعلام که پس از اخذ پروانه ساختمانی بلافاصله عملیات اجرایی این پروژه که سال گذشته با حضور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور کلنگ آن به زمین زده شد شروع شود.

وی داشتن درمانگاه تامین اجتماعی را در شهرستان بردسکن با توجه به وجود راه‌های مواصلاتی و بیش از ۳۶ هزار نفر بیمه شده تامین اجتماعی یکی از ضروریات دانست و گفت: همواره یکی از مطالبات مردم شهرستان بردسکن داشتن درمانگاه تامین اجتماعی بوده است که خوشبختانه این مهم تحقق پیدا کرد و تمام تلاش ما بر این است با توجه به پای کار بودن سازمان تامین اجتماعی سال آینده این پروژه تکمیل و مورد بهره برداری قرار بگیرد.

خبرنگار: علی نوری

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • غیبت قهرمان جهان و رامین طاهری در اهواز
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • بیش از ۳۲ هزار نفر کارمند در نظام اداری ایلام اشتغال دارند
  • احداث درمانگاه تامین اجتماعی بردسکن در ردیف پروژه‌های کدد دار کشور قرار گرفت
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین