Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-01@23:24:10 GMT

معرفی هتل های تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۲۵۵۴

شهر تهران:

شهر تهران، شهری با وسعت و پهناوری که دارد، به‌عنوان پایتخت شناخته شده است. به همین خاطر برخی از افراد  فکر می‌کنند، این شهر تنها برای سفرهای کاری می‌باشد. در صورتی‌که وجود مراکز خرید، پارک‌ها، موزه‌ها و بسیاری دیدنی‌های دیگر این شهر را به‌عنوان یک قطب گردشگری تبدیل کرده است. که در تمام فصول سال پذیرای مسافران بسیاری  می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌همین خاطر در سراسر وسعت شهر تهران هتل‌های فراوان تازه ساخته  و یا بازسازی شده دیده می‌شود. این هتل‌ها از بهترین هتل تهران 5 ستاره تا  هتل آپارتمان و یا مهمانسراها وجود دارد. در این مطلب ما قصد داریم، به‌طور مختصر، به برخی از اسامی این‌ هتل‌ها همراه با ارائه خدمات و نحوه رزرو آن شما را آشنا کنیم.

بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های شهر تهران عبارتند از:

برای برخی از افراد اقامت در هتل لوکس بسیار اهمیت دارد. تا ضمن تفریح و یا کار در این شهر بزرگ از خدمات و امکانات هتل نیز لذت کافی ببرند. به همین خاطر در تهران هتل‌های لوکس 4 و 5 ستاره فراوانی وجود دارد. که در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار گرفته‌اند. و با ارائه خدمات و امکانات بی‌نظیری از مهمانان خود پذیرایی می‌کنند.

هتل اسپیناس پالاس: هتل 5 ستاره‌ای که در یکی از بهترین مناطق خوش آب‌و‌هوا تهران واقع شده است. این هتل به‌دلیل سبک معماری زیبایی که دارد، لقب کاخ را به خود گرفته است. و از 20 طبقه تشکیل شده است. در هتل اسپیناس با خدمات منحصر به فردی از مهمانان پذیرایی می شود. این خدمات شامل: سونا، استخر، ماساژ و غیره است، ضمن آن‌که رستوران هتل در بام قرار گرفته است، تا به طرز خیره کننده‌ای شهر نمایان باشد. در این هتل لوکس گشت در شهر و مراکز خرید نیز برای مسافران وجود دارد. هتل آزادی تهران : به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های شناخته شده است، که مجدداً مورد بازسازی طبق استانداردهای بین المللی با امکانات مدرن قرار گرفته است. در موقعیت مکانی بسیار عالی قرار دارد، به‌طوری که به مراکز شهر دسترسی آسانی دارید. و با خدمات بی‌نظیری از مهمانان خود پذیرایی به عمل می‌آورد. هتل استقلال تهران : این هتل مورد نظر به عنوان برج شرقی و غربی شناخته شده است که در موقعیت مکانی ولیعصر قرار دارد. هتل استقلال تنها هتلی است، که دارای زمین‌های ورزشی از قبیل زمین تنیس است. و دارای ارائه خدمات ورزش‌های آبی نیز می‌باشد. این هتل مناسب برای افرادی است که خواهان دسترسی آسانی به نمایشگاه بین المللی هستند. هتل المپیک تهران ، هتلی ۴ ستاره است که در مجموعه ورزشی آزادی در شمال غربی تهران واقع شده است. ویو این هتل رو به رشته کوه های البرز و کوه دماوند می باشد و از آب و هوای مطلوب در محیطی آرام، برخورد دار است. در نزدیکی این هتل، دریاچه و پارک جنگلی چیتگر قرار دارد که یکی از محبوب ترین اماکن تفریحی است. یکی دیگر از مزیت های این هتل، نزدیکی آن به فرودگاه مهر آباد و فرودگاه امام خمینی و بزرگراه های اصلی شهر می باشد که تردد را برای مسافران راحت تر می کند. از امکانات خوب هتل المپیک می توان به داشتن سالن بدن سازی، اتاق ماساژ، زمین چمن مصنوعی فوتبال، سالن شطرنج، سالن بیلیارد، استخر، آرایشگاه، فروشگاه های صنایع دستی، قنادی، بانک، سفره خانه سنتی، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، اینترنت در لابی و حمام سنتی اشاره کرد. هتل هما تهران ، یکی از هتل های ۵ ستاره تهران می باشد که در خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک واقع شده و در سال 1352 افتتاح شده است. وجود باغی زیبا در محوطه هتل با برکه ها و آب نماهای جذاب لحظاتی خاطره انگیز در ساعات مختلف شبانه روز برای مهمانان فراهم می کند. این هتل به دانشگاه علوم پزشکی ایران نزدیک بوده و به شاهراه های اصلی شهر تهران، دسترسی دارد که این مزیت، رفت و آمد را برای مسافران آسان نموده و می توانند در کوتاه ترین زمان به تمام نقاط شهر بروند. از امکانات هتل هما می توان به داشتن سونا، سالن همایش، سالن ورزشی، ماساژ، سالن کنفرانس، استخر، اینترنت محدود در لابی، کتاب فروشی و سالن اجتماعات اشاره کرد. جالب است بدانید رستوران هتل لاله، علاوه بر غذاهای معمول، با پخت انواع غذاهای گیاهی و رژیمی به فکر مسافران با رژیم غذایی خاص نیز بوده است.

از دیگر هتل‌های لوکس که در موقعیت عالی قرار دارند. به این اسامی می‌توان اشاره داشت: هتل هما، ارم، لاله و بسیاری دیگر.

ارزان‌ترین هتل‌های تهران عبارتند از:

در شهر تهران به دلیل وسعت و پهناوری که وجود دارد. هتل‌های ارزان قمیت بسیاری از 3 ستاره تا هتل آپارتمان نیز بنا به بودجه افراد دیده می‌شود. این هتل‌ها هر کدام در موقعیت‌های مکانی گوناگونی قرار دارند. که بنا به انتخاب مسافر جهت اقامت، امکانات و خدماتی را ارائه می‌دهند. برخی از اسامی این هتل‌ها به شرح زیر است.

هتل ایران: هتل 3 ستاره‌ای که مجدداً مورد بازسازی قرار گرفته است. و در موقعیت مکانی بسیار عالی که دسترسی آسانی به مراکز شهر دارد، قرار گرفته است. هتل آپارتمان پارس: این هتل نیز در موقعیت مکانی خیابان انقلاب قرار گرفته است و دسترسی آسانی از طریق وسیله نقلیه عمومی به مرکز شهر دارد. این هتل مورد نظر فاصله کمی تا دانشگاه تهران و موزه هنرهای معاصر دارد. هتل آماتیس: هتل 3 ستاره بازسازی شده‌ای که در خیابان طالقانی قرار دارد. و فاقد پارکینگ می‌باشد.

از هتل‌های 2 ستاره می‌توان به پاسارگاد، امید، دانش و بسیاری دیگر اشاره کرد.

رزرو هتل در رادرار 361:

در زمان سفر به تهران بسیاری از مسافران دچار سردرگمی، در انتخاب هتل می‌شوند. به‌دلیل آن‌که این افراد بنا به موقعیت مکانی و بودجه خود هتل‌های تهران را باید مورد بررسی قرار دهند. و سپس هتل مورد نظر خود را انتخاب نمایند. در صورتی که مسافر، در سایت گوگل این بررسی را انجام دهد، ضمن آن‌که زمان بسیاری را باید هدر دهد. در پایان کار هم دچار شک و تردید شده، و انتخاب مناسبی را انجام نمی‌دهد. و حتی در برخی اوقات، اطلاعات در سایت گوگل نا درست و یا مربوط به مدت‌ها قبل می‎باشد، که به روزرسانی نشده است.

به‌همین خاطر، ما به این افراد رزرو هتل تهران از طریق سایت آنلاین رادار 361 را معرفی خواهیم کرد. در این سایت اینترنتی تمامی اطلاعات در طول 24 ساعت به روز رسانی می‌شود، ضمن آن که در برخی  اوقات از هتل‌های 5 ستاره تا هتل آپارتمان جهت رزرو برای مسافر در این سایت تخفیفات خوبی در نظر گرفته شده است. با ورود به سایت رادار 361 فیلترهای گوناگونی دیده می‌شود. که هر کدام برای منظوری طراحی شده است.

در این سایت آنلاین، موقعیت مکانی هتل‌ها با مراکز مهم خرید و یا مراکز مهم دیدنی با قابلیت کیلومتر و دقیقه با خودرو ذکر شده است تا مسافر از موقعیت مکان  تا هتل مورد نظر اطلاعات کافی را داشته باشد، همچنین رادرا 361 تمامی اتاق‌ها، لابی، خدمات ارائه شده را با عکس برای مسافر نشان داده است، تا به آسانی انتخاب را انجام دهد. برای برخی از مسافرها نظرات کاربران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد. در این سایت آنلاین، تمامی نظرات کاربران به صورت واقعی با امتیاز ذکر شده است.

پس با تمامی توضیحات ارائه شده، بهترین راه حل برای رزرو آنلاین، سایت رادرا 361 می‌باشد. که در کمتر از چند دقیقه به راحتی مسافر هتل‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد. و تصمیم نهایی خود را جهت رزرو هتل می‌گیرد. همچنین این سایت بسیار قابل اطمینان و تمامی اطلاعات به طور دقیق گذاشته شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: موقعیت مکانی دسترسی آسانی هتل آپارتمان هتل مورد نظر همین خاطر برای مسافر شهر تهران ترین هتل هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱

شرکت ام‌جی موتورز طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱ را در نمایشگاه اتومبیل پکن ۲۰۲۴ میلادی معرفی کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شتاب این خودرو 1.91ثانیه از صفر به 100کیلومتر بر ساعت می‌رسد. EX 1 با الهام از جت‌های جنگنده همراه دو چتر نجات ساخته شده است.

ام جی موتور حداکثر سرعت خودرو 257 مایل بر ساعت دارد و طرح اولیه این خودرو برقی در راستای محصولات پرسرعت و نوآورانه شرکت است که قبلا تولید شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/ رهبر انقلاب: الگوهای جامعه معلمین باید به‌ عنوان قهرمان معرفی شوند
  • روز کارگر فرصتی برای معرفی مشاغل خاص
  • معرفی نفرات برتر جشنواره کیش بهشت خانواده
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • ۶۵ عضو هیئت علمی نمونه کشوری معرفی شدند/ حضور پررنگ معاونان وزیر علوم در بین استادان برتر!
  • معرفی ظرفیت‌های معدنی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • معرفی شهید سرسنگی به عنوان شهید شاخص استان یزد
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در نمایشگاه صادراتی تهران
  • معرفی طرح اولیه هایپرخودروی برقی EXE ۱۸۱
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری، اقتصاد زیارت و گوهرسنگ‌ها در اکسپو‭۲۰۲۴ تهران