Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید سلحشور صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در میناب اظهار داشت: واحد‌های طیور در سطح شهرستان میناب به تفکیک هر بخش، بخش مرکزی ۳ میلیون و 616 هزار قطعه، بخش توکهور 160 هزار قطعه، بخش بندزرک 220 هزار قطعه و بخش سندرک 120 هزار قطعه ظرفیت دارند.

وی افزود: در سطح شهرستان میناب ۴۴ واحد مرغداری با ظرفیت 4 میلیون و 116 هزار قطعه و تولید ۷۴۰۸ تن در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب تصریح کرد: 7 واحد مرغداری در بخش مرکزی این شهرستان با ظرفیت ۵۰۰ هزار قطعه در حال ساخت و ساز است.

سلحشور ادامه داد: برای ساخت این واحدها بیش از 15 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که زمینه اشتغال بیش از 30 نفر را فراهم خواهد کرد.

وی در خصوص میزان تولید این واحدها عنوان داشت: بیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری از این واحدها 900 تن به میزان تولید سالیانه مرغداری های این شهرستان اضافه شود.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در خصوص میزان تولیدات دامی این شهرستان گفت: سالیانه ۳۴۳۱ تن گوشت قرمز، ۳۶۷ تن شیر، ۷۴۰۸ تن گوشت سفید و ۱۱۷ تن عسل در این شهرستان تولید می‌شود.

انتهای پیام/۸۸۰۴۴

منبع: فارس

کلیدواژه: فرماندار ویژه میناب شهرستان میناب هزار قطعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: با هدف کاهش حوادث جاده‌ای، عملیات تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی این شرکت انجام می‌شود.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده گفت: با توجه به ترافیک شدید و تردد بالای محور امیدیه به دیلم و آغاجاری و بروز حوادث پرشمار خودرویی و درنتیجه آسیب‌های جانی و مالی برای همشهریان گرامی، تکمیل این قسمت از جاده به طول هزار و ۵۰۰ متر در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت تسریع در روند تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری افزود: عملیات اجرایی این پروژه با تلاش مجموعه مهندسی و ساختمان شرکت با ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، به‌عنوان زیرمجموعه‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، درزمینه تولید و بهره‌برداری، فرآورش و انتقال نفت خام و گاز طبیعی، همچنین تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند. ظرفیت تولید نفت این شرکت به‌طور میانگین معادل ۶۱۵ هزار بشکه و ظرفیت تولید گاز آن حدود ۲۰ میلیون مترمکعب در روز است، این شرکت همچنین روزانه ۳۰ هزار بشکه میعانات گازی تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • خط انتقال آبرسانی دیلم تیرماه به بهره‌برداری می‌رسد
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو در واحد صنعتی دانش بنیان چهارمحال و بختیاری
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • ۵۰۰۰ سامانه خورشیدی در فارس بهره‌برداری می‌شود
  • یک‌هزار و ۷۰۰ واحد بهره‌بردار در شهرک‌های صنعتی قم فعال هستند
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود