Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدکمال عبداللهی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این محکومان از زندان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و کرمان به کشورشان بازگشتند و ۲۴ اسفندماه نیز بیش از ۳۰۰ نفر از زندانیان تبعه افغانستان از زندان‌های استان‌های یزد، اصفهان، فارس، تهران و البرز به کشورشان بازخواهند گشت. 

وی ادامه داد: طرح انتقال محکومان قضایی کشور افغانستان از سال ۱۳۹۵ آغاز شده و تا ۹۷ ادامه یافته و درسال ۱۳۹۸ هیچگونه انتقالی نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان تایباد نیز در این مراسم گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که طی چندسال گذشته در گذرگاه مرزی دوغارون طی توافقنامه مشترک بین دو کشور ایران و افغانستان انجام شده است، انتقال محکومان قضایی دو کشور است که مورد استقبال مقامات کشور افغانستان هم قرار گرفته است.

جعفر صدیقی افزود: امید است با همکاری خوب دو کشور این طرح ادامه داشته باشد تا زندانیان دو کشور برای ادامه محکومیت خود بتوانند به کشور خودشان بازگردند.

برچسب‌ها مشهد مرز دوغارون افغانستان سازمان زندان‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد مرز دوغارون افغانستان مشهد مرز دوغارون افغانستان سازمان زندان ها اخبار کنکور دو کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، طبق این گزارش؛ وبگاه آرتی عربی نوشت: «بر اساس اطلاعاتی که وب سایت روسی “وستی” منتشر کرده است، روش جدید استخراج این فلز گرانبها توسط دانشمندان دو دانشگاه فدرال در کراسنویارسک و یاکوتسک و با همکاری دانشمندان شاخه سیبری آکادمی علوم روسیه ابداع شده است».

در رابطه با این موضوع، ناتالیا الجبریستوا، استادیار گروه فرآوری مواد معدنی در موسسه سیبری آکادمی علوم روسیه، گفت: «باکتری‌هایی که در استخراج طلا به آن‌ها تکیه می‌کنند، با محیط حوضچه‌های زباله سازگار هستند و در زباله‌های فرآوری فلزات ذخیره می‌شوند».

وی افزود: استفاده از این گونه میکروارگانیسم‌ها به طور قابل توجهی برای محیط زیست ایمن‌تر از استفاده از روش‌های شیمیایی سنتی است، علاوه بر این، روش جدید به طور قابل توجهی ارزان‌تر از نمونه‌های مشابه خود است و تولید یک تن مواد غلیظ با استفاده از میکروارگانیسم‌ها به سه برابر برق کمتر نیاز دارد.

اطلاعات موجود حاکی از آن است که باکتری‌هایی که دانشمندان در روش جدید ابداعی خود اتخاذ کرده‌اند در ذخایر طلا در منطقه کراسنویارسک کشف شده‌اند و پس از پردازش اولیه سنگ معدن، این باکتری‌ها به استخراج طلا و بقایای فلز آنتیموان کمک می‌کنند.

کد خبر 848364 منبع: شفقنا برچسب‌ها خبر مهم روسیه

دیگر خبرها

  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • آخرین وضعیت محموله ترانزیتی افغانستانی در گمرک
  • دانشمندان روسی به روشی ارزان برای استخراج طلا دست یافتند + جزئیات
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • کریدور ریلی خواف - هرات، گرفتار تحریم‌های داخلی است
  • افغانستان حقابه را می دهد؟
  • ۱۲ متهم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست