Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندری فرماندار بندرماهشهر با اشاره به اینکه فرایند ثبت‌نام انتخابات در شهرستان بندرماهشهر در حال انجام است گفت: داوطلبان شرکت در انتخابات شورا ثبت‌نام خود را غیرحضوری انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرماهشهر، «فریدون بندری» صبح امروز (پنج‌شنبه ۲۱ اسفند) در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان بندرماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به شرایط قرمز کرونایی موجود در شهرستان و لزوم کاهش مراجعات و هرگونه ازدحام جمعیت، داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ثبت‌نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست فرمانداری شهرستان بندرماهشهر افزود: برای نام‌نویسی غیرحضوری، داوطلبان می‌توانند از طریق نرم‌افزار موبایلی موجود در سایت وزارت کشور یا نسخه دسکتاپ رایانه اقدام به ثبت‌نام کنند.

 

وی اضافه کرد: داوطلبانی که از طریق اپلیکیشن موبایلی یا نسخه دسکتاپ رایانه نام‌نویسی می‌کنند باید منتظر دریافت پیامک با محتوای «اطلاعات توسط فرمانداری تایید شد، ثبت نام شما قطعی است» از سرشماره ۳۰۰۰۷۷۸۷ (v.keshvar) باشند.

 

بندری ادامه داد: دریافت این پیامک به منزله نهایی شدن ثبت‌نام داوطلبان است و نیازی به مراجعه حضوری آنها به فرمانداری و ستاد انتخابات وجود ندارد.

 

وی عنوان کرد: با توجه به زمان‌بر و طولانی بودن مراحل انجام ثبت‌نام حضوری و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد مقابله با کرونا، به داوطلبان توصیه اکید می‌شود نام‌نویسی خود را در منزل و از طریق نرم‌افزار موبایلی یا نسخه دسکتاپ رایانه انجام داده و از مراجعه حضوری به فرمانداری خودداری کنند.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بندر ماهشهر ابراز کرد: فرایند نام‌نویسی داوطلبان هنگامی قطعی می‌شود که پیامک مبنی بر تأیید ثبت‌نام را دریافت کنند، در غیر این صورت باید مجدداً از طریق اپلیکیشن موبایلی یا نسخه دسکتاپ، نواقص نام‌نویسی خود را برطرف سازند.

 

وی با اشاره به الکترونیکی بودن فرایند ثبت‌نام تأکید کرد: داوطلبان شرکت در انتخابات شورا، نام‌نویسی خود را به روزهای پایانی موکول نکنند و هرچه سریع‌تر ثبت‌نام را به صورت غیرحضوری انجام دهند.

 

بندری خاطرنشان کرد: ثبت‌نام داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تا ۲۶ اسفند ادامه دارد و ستاد انتخابات در روزهای تعطیل نیز دایر است، نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای شهر از چهارشنبه ۲۰ اسفند آغاز شد.

 

وی با اشاره به ثبت نام ۱۶ نفر در شهرستان بندرماهشهر گفت: در نخستین روز نام‌نویسی، ۱۶ نفر اقدام به ثبت‌نام کردند که نام‌نویسی دو نفر از آنها به صورت غیر حضوری و ۱۴ نفر حضوری بوده است.

 

سرپرست فرمانداری بندرماهشهر عنوان کرد: همچنین از این تعداد ۱۰ نفر در حوزه بندر امام خمینی و ۶ نفر از حوزه بندر ماهشهر قصد شرکت در انتخابات را دارند و از حوزه شهر چمران نیز هنوز هیچ داوطلبی اقدام به ثبت‌نام نکرده است.

 

وی بیان کرد: از مجموع ثبت‌نام کنندگان ۱۳ نفر آقا و سه نفر خانم هستند که از این تعداد در حوزه بندر امام خمینی هشت نفر آقا و ۲ نفر خانم و در حوزه بندر ماهشهر نیز پنج نفر آقا و یک نفر خانم هستند، مسن‌ترین فرد ثبت‌نام شده در روز نخست ۶۷ سال و جوان‌ترین آنها نیز ۲۷ سال سن دارد.

 

بندری اذعان کرد: داوطلبانی که قصد ثبت‌نام غیرحضوری دارند باید پس از ثبت مشخصات و بارگذاری مدارک کد رهگیری و پیامک دریافت کرده و سپس برای تکمیل ثبت‌نام به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

 

وی تصریح کرد: در صورت ثبت‌نام ناقص، امکان انجام ادامه روند و تکمیل نام‌نویسی توسط کاربران ستاد انتخابات وجود ندارد و خود شخص داوطلب باید از طریق اپلیکیشن یا درگاه اینترنتی وزارت کشور نواقص موجود را برطرف و پس از دریافت پیامک و کدرهگیری به ستاد انتخابات مراجعه کنند.

 

رئیس ستاد انتخابات بندرماهشهر در پایان با بیان اینکه ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در ششمین دوره انتخابات شورای شهر تا ۲۶ اسفند ادامه دارد یاد آور شد: داوطلبان شرکت در این انتخابات، نام‌نویسی خود را به روزهای پایانی ثبت‌نام موکول نکنند.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان بندرماهشهر انتخابات شورای شهر و روستا ستاد انتخابات شهرستان بندرماهشهر نام نویسی خود نسخه دسکتاپ ستاد انتخابات شهرستان بندر ثبت نام حوزه بندر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد امروز آغاز شد و داوطلبان تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت برای تبلیغات فرصت دارند.

عباس جوهری افزود: نامزد‌ها براساس قانون می‌توانند تبلیغات را در مکان‌هایی که در سطح شهر در نظرگرفته شده است، انجام دهند.

پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و همچنین مناظره‌های نامزد‌های انتخابات در استان تهران نیز امروز از شبکه تهران آغاز می‌شود.

۳۴ برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای با عنوان «نماینده‌ی مردم» برای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.

این برنامه‌ها، رایگان ضبط و تولید شده و هر روز در ساعت‌های ۹:۳۰، ۱۰:۳۰، ۱۳:۳۰، ۱۵:۳۰ و ۱۷:۳۰ از شبکه تهران سیما پخش می‌شود. نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد.

تبلیغات دو نامزد حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا نیز ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ساعت ۱۱:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه تهران قرار دارد.

در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، رقابت میان ۳ هزار و ۳۷۲ نفر بود که از این تعداد ۱۴ نفر به مجلس راه یافتند.

از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس که ۳۰ نماینده را به خود اختصاص می‌دهد ۱۶ نفر دیگر ۲۱ اردیبهشت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به مجلس راه خواهند یافت.

در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران ۷ خانم و ۲۵ آقا برای کسب کرسی‌های حوزه انتخابیه تهران در مجلس با هم رقابت می‌کنند.

انتخابات این دوره در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک است. برای حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا هم ۲ نفر به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

دیگر خبرها

  • مشکل طولانی شدن فرایند اداری ترخیص مواد اولیه شرکت‌های داروسازی به زودی رفع می‌شود
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • جزییات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل زده
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • جزئیات برگزاری کنکور مجدد برای داوطلبان سیل‌زده
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • پیشرفت ۹۸ درصدی طرح‌های عمرانی با اعتبارات آلایندگی در بندرماهشهر
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس