Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@07:57:56 GMT

محورهای کندوان وهراز برفی است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۳۷۹۲

محورهای کندوان وهراز برفی است

سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغزنده بودن محورهای کوهستانی به دلیل بارش برف، داشتن زنجیر چرخ را در تردد از این مسیرها الزامی دانست و افزود: در حال حاضر شاهد بارش شدید برف در محورهای کندوان وهراز هستیم.

وی با عنوان اینکه در محدوده‌های پل زنگوله تا تونل کندوان و امامزاده هاشم محور هراز شاهد بارش شدید برف هستیم، رعایت مقررات ایمنی و داشتن تجهیزات زمستانی وزنجیر چرخ را برای تردد از مسیرها ضروری دانست و از کاربران جاده‌ای خواست تا از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرایط کرونایی استان افزود: با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی از ورود خودروهای با پلاک غیربومی به استان جلوگیری می‌شود.

کد خبر 5167193

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه علیرضا قدمی کندوان ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر آمار کرونا انتخابات شورای شهر و روستا شیراز شیوع کرونا گرگان انتخابات 1400 اردبیل عکس استانها شهرستان کرج زلزله سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۳۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، بارندگی شدید در شمال منطقه مکه مکرمه عربستان سعودی منجر به وقوع سیلاب سهمگین در این منطقه شده است که به برخی از جاده‌ها و خانه‌ها و خودروها در مسیر خود خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: جاری شدن سیلاب در شهر مدینه عربستان

این در حالی است که اخیراً عربستان سعودی شاهد باران‌های سیل‌آسا بود به‌طوری که تعدادی از خیابان‌ها و جاده‌های اصلی آن مسدود شد و خودروهای بی‌شماری در سیلاب‌های شدید و بی‌سابقه آسیب دید که این موضوع خشم مردم عربستان را از عملکرد ضعیف مقامات سعودی برانگیخت.

عربستان سعودی هر از چند گاهی شاهد حوادث مشابهی است که گاهی منجر به تلفات جانی و خسارات مالی سنگین می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229167 برچسب‌ها سیل

دیگر خبرها

  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محور‌های استان خودداری کنند
  • خوزستانی‌ها از تردد غیرضروری در محورهای استان خودداری کنند
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • انسداد برخی از محورهای مواصلاتی خراسان جنوبی در پی بارش شدید
  • بارش‌ها در یزد ادامه دارد
  • انسداد بعضی محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • وقوع سیلاب سهمگین در شمال مکه مکرمه