Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تبریز گفت: امسال خیرین حدود ۳ میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند هزینه کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  تبریز، محمدعلی نصرتی در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که انجمن حمایت از زندانیان یک نهاد غیردولتی قدیمی است، اظهارداشت: این نهاد بودجه دولتی نداشته و تمام فعالیت‌های آن از طریق خیرین نوع‌دوست و نیکوکار که سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی استان هستند انجام می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان این‌که رسالت ما حمایت مالی و معنوی از زندانیان و خانواده آن‌ها است، گفت: برنامه‌های آموزشی، تربیتی و اصلاحی متنوعی برای جامعه تحت پوشش خود داریم، حمایت‌های درمانی نیز بخش دیگری است.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تبریز با تاکید بر این‌که اصلی‌ترین تکلیف ما حمایت از خانواده‌های زندانیان است، ابرازداشت: عوامل مختلفی مانند بیکاری، ازدواج، نبود برنامه برای فراغت جوانان و نوجوانان و... موارد دست در دست هم می‌دهد تا فردی مجرم شود و ما باید از خانواده زندانیان ضمن حمایت مالی، برنامه‌های تربیتی اصلاحی گذاشته تا دچار انحراف نشوند.

وی بابیان این که شاید زندانی مرتکب جرم شده و اکنون زندانی است ولی خانواده زندانیان بی گناه هستند گفت: به‌صورت ماهانه بسته‌های معیشتی به خانواده زندانیان می‌دهیم که تقریباً می‌توان گفت میزان مصرف اقلام ضروری آن‌ها در یک ماه را کفاف می‌دهد، همچنین کارت آن‌ها را با مبلغی شارژ می‌کنیم. اخیراً 40 تبلت به دانش آموزان جامعه تحت پوشش دادیم تا در تحصیل مجازی دچار مشکل نشوند.

نصرتی با اشاره به آمار 11 ماهه سال قبل در قیاس با 11 ماهه امسال، اذعان داشت: امسال حدود 3 میلیارد تومان کمک نقدی و غیرنقدی از خیرین جمع‌آوری نمودیم، درحالی‌که این میزان در سال گذشته 960 میلیون تومان بود.

صادرات 3.8 میلیارد دلاری آذربایجان شرقی در اوج تحریم‌ها/خود احتکاری معضل بزرگ بازار استان است220 جانباز شیمیایی آذربایجان شرقی واکسن کرونا دریافت کردند

وی به وجود برخی درآمدهای پایدار برای انجمن حمایت از زندانیان تبریز اشاره کرد و گفت: سال قبل 2 میلیارد و 300 میلیون تومان بود که امسال به 2 میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده و دلیل این پیشرفت کُند 11 درصدی شیوع بیماری کرونا و بسته شدن برخی مراکز بود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تبریز از افزایش 62 درصدی کل درآمد انجمن نسبت به سال قبل خبر داد و خاطرنشان ساخت: کل درآمد این انجمن از قبیل درآمد پایدار و کمک‌های نقدی و غیرنقدی سال قبل 3 میلیارد و 276 میلیون بود که امسال به 5 میلیارد 672 میلیون تومان رسیده است.

وی گفت: مواردی مانند اجاره، هزینه قبوض، جهیزیه و...را نیز انجمن کمک به پرداخت می‌کند گه سال قبل 69 میلیون تومان بود که امسال به یک میلیارد و 534 میلیون تومان رسیده است.

نصرتی ابرازداشت: حدوداً 550 الی 600 خانواده زندانی را ما حمایت می‌کنیم که این میزان متغیر است که بعد از آزادی زندانی حدود 3 تا 6 ماه دیگر با آن‌ها ارتباط داریم.

وی با اشاره به طرح‌های خود اشتغالی و کاریابی برای خانواده جامعه تحت پوشش، گفت: ابزار و تسهیلات لازم جهت خوداشتغالی و مذاکره با مراکز تجاری و تولیدی مختلف جهت اشتغال همسر و فرزندان انجام می‌یابد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان تبریز در پایان به راه پرداخت کمک‌های مردمی اشاره کرد و افزود: سایت www.anjomanzt.ir، شماره حساب بانک ملی0105924719000  و شماره کارت 6037997599044634  انجمن حمایت از زندانیان تبریز آماده دریافت کمک های مردمی است.

انتهای پیام/114/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خانواده زندانیان خانواده زندانی میلیون تومان سال قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه این وضع تا روز سه شنبه ادامه می‌یابد، افزود: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره‌ای، از روز چهارشنبه به تدریج سامانه بارشی وارد استان می‌شود.

وی اظهار کرد: فعالیت این سامانه موجب ابرناکی، وزش باد به نسبت شدید در برخی نواحی به ویژه نیمه جنوبی استان و خیزش یا نفوذ گرد و خاک و در نواحی مرتفع و کوهستانی گاهی رگبار باران و غرش آذرخش می‌شود.

امیدفر، ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی نیز تا پایان هفته دما به طور نسبی در استان افزایش می‌یابد.

کد خبر 6090565

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود