Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنجشنبه ۲۱ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

جمع آوری ۲۷ معتاد متجاهر در عباس آباد

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد گفت: در راستای مطالبات عمومی و ارتقای احساس امنیت شهروندان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر در این شهرستان به اجراء گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در اجرای این طرح ۲۷ معتاد متجاهر و پرخطرکه دارای سابقه اعتیاد به مواد مخدر نیز بودند از مناطق آلوده شهرستان جمع آوری و با هماهنگی مرجع قضائی به مراکز درمانی و کمپ ترک اعتیاد معرفی شدند.

توقیف خودروی حامل ۳ تن چوب قاچاق در نور

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق چوب و فراورده‌های جنگلی در حوزه پاسگاه انتظامی رویان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تقویت گشت‌های انتظامی یک خودروی وانت نیسان را در حین حمل چوب جنگلی مشاهده و در عملیاتی ضربتی آن را متوقف کردند.

سرهنگ داداش تبار از کشف ۳ تن چوب قاچاق در بازرسی از خودری مورد نظر خبر داد و گفت: ضمن تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سارق ساختمان‌های نیمه کاره در دام پلیس نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره پرونده‌ای تشکیل و در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: در این راستا، ماموران تجسس کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات پلیسی، سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهم که دارای سابقه سرقت نیز بوده است در بازجویی به عمل آمده تاکنون به ۱۶ فقره سرقت ساختمان‌های نیمه کاره اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق سیم برق در بابل

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم برق وداخل خودرو درشهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران پاسگاه انتظامی گتاب سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی در عملیاتی ضربتی متهم دستگیر شد و در بازجویی به عمل آمده تاکنون به ۲۰ فقره سرقت سیم برق و داخل خودرو اعتراف کرد.

سارق باغات و مزارع کشاورزی در شهرستان سیمرغ دستگیر شد

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ گفت: ماموران گشت انتظامی شهرستان در حین اجرای ماموریت به فردی که حال برداشت مرکبات از باغی در حوزه استحفاظی این شهرستان بود مشکوک شدند.

او افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را که قصد فرار از محل را داشت دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۸ فقره سرقت از باغات و مزارع کشاورزی این شهرستان اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معتادان متجاهر چوب قاچاق مرجع قضائی سرقت اموال فرمانده انتظامی شهرستان فقره سرقت معرفی شد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سرهنگ "حسن درستی" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای مباره با مواد مخدر و در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه افرادی به صورت باند، اقدام به انتقال مواد مخدر به شهرستان "ارومیه" می‌کنند، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی‌های تخصصی و هماهنگی‌های قضائی و رصد مسیر‌های تردد، خودرو‌های مورد استفاده متهمان شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروی متهمان در مسیر "ارومیه-تبریز" توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۱۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف شد.

سرهنگ درستی در پایان با اشاره به اینکه در این خصوص ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۶ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و با توجه به نقش بی بدیل شهروندان در دستاورد‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنان در این زمینه، بیش از گذشته با ماموران تداوم یابد و هر گونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • توقیف ۱۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در رحیم‌آباد رودسر
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات