Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:44:02 GMT

نارسینا تهران در لیگ بسکتبال بانوان سوم شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۴۱۷۷

نارسینا تهران در لیگ بسکتبال بانوان سوم شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات بسکتبال بانوان باشگاه های کشور امروز پنجشنبه با برگزاری دیدار دوم رده بندی پیگیری شد که طی آن دو تیم نارسینا تهران و نفت آبادان به مصاف هم رفتند.

در این دیدار تیم نارسینا با نتیجه ۸۳ بر ۷۶ صاحب برتری شد. نارسینا در شرایطی پیروز این بازی شد که هفته گذشته و در دیدار نخست رده بندی هم صاحب برتری شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله رده بندی لیگ بسکتبال بانوان به صورت ۲ از ۳ برگزار می شود. بدین ترتیب نارسینا با کسب پیروزی در مجموع دو دیدار عنوان سوم این فصل از مسابقات را از آن خود کرد. 

کد خبر 5167230

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ بسکتبال بانوان تیم نارسینا تهران تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پورتو تکواندو تنیس روی میز لیگ قهرمانان اروپا باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال فولاد خوزستان حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار سوم تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام‌ در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور شامگاهشنبه برگزار شد.

در این دیدار شاگردان مصطفی هاشمی در تیم شهرداری گرگان‌ با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ حریف خود را شکست دادند.

مرحله نیمه نهایی لیگ بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می شود، بدین ترتیب شهرداری گرگان که در دیدارهای اول و دوم این مرحله همموفق به شکست حریف خود شده بود با کسب سومین برد به عنوان نخستین تیم راهی فینال شد.

طبیعت و ذوب آهن دو تیم دیگر حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر باشگاه های کشور هستند، رقابت این دو تبم‌با تساوی یک بر یکادامه دارد.

کد خبر 6096641 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • شاهکار نوشاد عالمیان در عربستان
  • نفر چهارم تنیس روی میز جهان مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • طبیعت یک گام دیگر به فینال نزدیک شد
  • طبیعت یک گام تا صعود به فینال لیگ بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • گروه‌بندی دور چهارم مرحله گروهی لیگ بسکتبال ملی ایران