Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام مساعدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده افزایش سرعت وزش باد از اواخر وقت امروز و تداوم آن تا اوایل روز یکشنبه هفته آینده است.

وی با بیان اینکه طی این مدت سواحل استان به تناوب مواج و متلاطم خواهد بود اضافه کرد: طی ساعاتی از روز جمعه تا اوایل وقت شنبه احتمال وقوع بارش پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق در برخی نقاط استان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی از اواخر وقت وزش باد گاهی گردوخاک، در برخی ساعات افزایش ابر و فردا در پاره‌ای از مناطق مه صبحگاهی، احتمال بارش خفیف باران در برخی نقاط پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد به تدریج جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۲ گاهی ۳۸ کیلومتر در ساعت و از اواخر شب ۱۶ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

مساعدی گفت: ارتفاع موج ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر از فردا به تدریج ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر خواهد بود.

کد خبر 5167248

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا شیراز انتخابات 1400 گرگان شیوع کرونا عکس استانها اردبیل شهرستان کرج زلزله همدان وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ابری و بارانی در لرستان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:برای فردا بعد ازظهر علاوه بر  افزایش پوشش ابر و سرعت وزش باد در برخی مناطق احتمال بارش خفیف و پراکنده خواهیم داشت.
بهمن محمدی مقدم افزود:از بعداز ظهر روز سه شنبه سامانه بارشی جدید وارد منطقه می شود که این سامانه تا روزهای پایانی هفته بر روی آسمان استان فعال خواهد بود .
 کارشناس هواشناسی لرستان گفت:در این مدت برای مناطق مختلف استان بارش باران رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه ای پیش بینی می شود.
در ۲۴ ساعت گذشته پلدختر با دمای ۳۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشنر با ۶ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و سردترین شهر‌های استان بودند.



کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش باران در استان‌های غربی و جنوبی کشور | احتمال وقوع سیلاب در این استان ها + ویدئو
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • صدور هشدار بارش‌های سیل‌آسا در استان بوشهر
  • تهرانی‌ها منتظر باران باشند
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • هوای ابری و بارانی در لرستان
  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده