Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:34:25 GMT

ذوب‌آهن و گل‌گهر در نیمه نخست صاحب برتری شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۵۲۱۵

ذوب‌آهن و گل‌گهر در نیمه نخست صاحب برتری شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور امروز پنجشنبه تیم ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۵ به مصاف شهرخودرو مشهد رفت. نیمه نخست این دیدار با گل دقیقه ۸ مجتبی حق دوست با برتری اصفهانی ها به پایان رسید.

در دیگر دیدار همزمان تیم های گل گهر سیرجان و مس کرمان به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست این دیدار گل گهر صاحب برتری یک بر صفر شد. تک گل این تیم توسط علی اصغر عاشوری در دقیقه ۲۲ به ثمر رسید. 

کد خبر 5167287

منبع: مهر

کلیدواژه: جام حذفی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم گل گهر سیرجان تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران تنیس روی میز تیم فوتبال پورتو تکواندو لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال فولاد خوزستان باشگاه پرسپولیس حسن یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد

تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال ژاپن با برتری مقابل ازبکستان قهرمان جام ملت‌های آسیا شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا از ساعت ۱۹ امشب بین ژاپن و ازبکستان در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار شد که در نهایت سامورایی‌ها با تک گل فوکی یامادا در دقیقه ۱+۹۰ به برتری رسیدند و برای دومین بار قهرمان این تورنمنت شدند.

نکته قابل توجه اعلام پنالتی به سود ازبک‌ها در آخرین لحظات وقت اضافی ۱۰ دقیقه‌ای بازی، پس از برخورد توپ به دست هیروکی ساکینه از طریق VAR بود که با این وجود لئو کوکوبو، دروازه‌بان سامورایی توانست ضربه پنالتی عمرعلی رحمان‌علیف را در دقیقه ۱۰۰ مهار کند تا شاگردان تیمور کاپادزه برای دومین دوره متوالی با وجود حضور در فینال از کسب جام ناکام بمانند.

با این نتیجه ژاپن به پرافتخارترین تیم این تورنمنت تبدیل شد و از عراق، عربستان، ازبکستان و کره‌جنوبی با یک قهرمانی پیش افتاد. این ۲ تیم در کنار عراق، نمایندگان آسیا در المپیک پاریس هستند.

موعود بنیادی‌فر، سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم تیم داوری کشورمان قضاوت فینال را برعهده داشتند. روبرتو، مانچینی سرمربی مشهور ایتالیایی تیم ملی عربستان از تماشاگران ویژه بازی بود.

دیگر خبرها

  • برتری سپاهان برابر استقلال خوزستان در نیمه اول
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • برتری ۴ نشریه دانشگاه آزاد رودهن میان نشریات دانشجویی واحد‌های دانشگاهی
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • با مهار پنالتی دقیقه۱۰۰ امید ژاپن قهرمان آسیا شد
  • تیم فوتبال امیدهای ژاپن قهرمان جام ملت‌های آسیا شد