Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@13:31:26 GMT

اطلاعات فاش شده از گوشی Redmi Note 10

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۵۲۵۴

اطلاعات فاش شده از گوشی Redmi Note 10

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت شیائومی گوشی Redmi Note 10 خود را در تاریخ ۴ مارس رونمایی خواهد کرد، اما اطلاعات این تلفن همچنان در حال فاش شدن است. بعد از اینکه جعبه و پنل پشتی دیده شد، اکنون می‌توان اطلاعات بیشتری در مورد خود تلفن از جمله صفحه نمایش، سیستم شارژ و تراشه کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

آغاز عرضه Redmi Note ۱۰ از ۴ مارس مشخصات کلی تلفن

گوشی Redmi Note 10 به اسنپدراگون 678 - SD 675 کمی پیشرفته، ساخته شده بر روی فرآیند ۱۱ نانومتری LLP مجهز خواهد شد. این پردازنده دارای یک پردازنده اصلی دو هسته‌ای به همراه پردازنده اصلی اورکلاک شده با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز خواهد بود، در حالی که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی چراغ‌ها را روشن نگه می‌دارد. این باتری کاملاً کوچکتر از Redmi Note 9 است، اما شارژ سریع ۳۳ وات را به ارمغان می‌آورد و به اولین Redmi Note تبدیل می‌شود که دارای چنین نرخ بالای شارژی است.

این تلفن همچنین از یک صفحه نمایش Super AMOLED 6.43 اینچی با یک سوراخ برای دوربین سلفی در وسط برخوردار است. گوشی Redmi Note 10 دارای بلندگو‌های دوگانه نیز خواهد بود که تعجب آور نیست و در قسمت پایین یک اسپیکر اختصاصی وجود دارد.

گوشی Mi Note 10 از یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد، وضوح عکس تنها تا ۱۲۰۳۲، ۹۰، ۹۰۲۴، ۱۲ برابر بیشتر از وضوح  4K! با داشتن یک سنسور تصویر فوق العاده بزرگ در اندازه ۱ / ۱.۳۳ اینچ، دوربین در Mi Note 10 از بیشتر دوربین‌های دیجیتال پیشی می‌گیرد.

تلفن Mi Note 10 از فناوری باز کردن صفحه کاملاً تخت و جدید بهره می‌برد و تجربه قفل شدن را در نور شدید، با خشک شدن انگشتان و در دمای پایین بیشتر بهینه می‌کند و گفته شده که حساسیت دکمه باز کردن قفل نیز در این تلفن افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت شیائومی شیائومی ردمی گوشی های هوشمند گوشی موبایل گوشی Redmi Note 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد

برند آیکو سه گوشی هیجان‌انگیز رونمایی کرد که یکی از آن‌ها رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آیکو همان‌طورکه وعده داده بود، امروز سه گوشی آیکو Z9 و Z9x و Z9 توربو را رونمایی کرد. Z9 توربو که پرچم‌دار این خانواده محسوب می‌شود، به پردازنده‌ای قدرتمند مجهز است و ردمی توربو ۳ را به رقابت می‌طلبد.

زد ۹ توربو از صفحه‌نمایش ۶٫۷۲ اینچی اولد با وضوح 1.5K و حداکثر روشنایی ۴٬۵۰۰ نیت و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز بهره می‌گیرد. این نمایشگر از حسگر اثرانگشت و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

فریم تخت و ماژول دوربین مربعی‌شکل گوشی جدید آیکو را پیش‌تر در آیکو ۱۲ دیده بودیم. Z9 توربو به‌لطف گواهی IP64 دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است.

جدیدترین گوشی ویوو در پنل پشتی دو دوربین دارد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (حسگر سونی IMX882) با پشتیبانی از OIS و دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی می‌شود.

Z9 توربو در زیر بدنه‌اش از پردازنده‌ی اسنپدراگون 8s نسل ۳ میزبانی می‌کند و با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 4.0 همراهی می‌شود.

آیکو برای گوشی جدیدش سیستم خنک‌کننده محفظه‌ی بخار برای دفع گرما در نظر گرفته است. Z9 توربو انرژی خود را از باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی (با پشتیبانی از شارژ سیمی ۸۰ وات و شارژ معکوس سیمی ۷٫۵ وات) می‌گیرد. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری OriginOS 4 عرضه می‌شود.

موتور ویبره خطی و وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵٫۴ از دیگر ویژگی‌های جدیدترین میان‌رده‌ی آیکو محسوب می‌شوند.

قیمت آیکو Z9 توربو در کانفیگ پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود ۲۷۵ دلار است. قیمت گوشی در بهترین کانفیگ به حدود ۳۵۸ دلار می‌رسد.

کد خبر 747755

دیگر خبرها

  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • قیمت گوشی poco x۵ pro ۵g + بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x۵ pro (۸ اردیبهشت)
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)