Web Analytics Made Easy - Statcounter

موسوی برگزاری نشست های برخی از داوطلبان پیش از موعد انتخابات را ممنوع و بی اخلاقی محض دانست و گفت: قطعاً این موضوع از سوی دستگاه‌های نظارتی رصد می شود و در این خصوص اگر داوطلبی رد صلاحیت شد، حق گلایه و اعتراض نخواهد داشت.

«سید زین العابدین موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شورای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ در شهرستان آبادان اظهار کرد: قطعاً با توجه به وضعیت موجود برگزاری انتخابات در آبادان باید با محوریت حفظ سلامت شهروندان برنامه‌ریزی شود به همین منظور احتمال افزایش شعب اخذ رای نیز وجود خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه در سال ۱۴۰۰ شاهد اتفاقات مهمی هستیم که از مهمترین این اتفاقات حق تعیین سرنوشت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها است افزود: امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشوری باشیم.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم فضای تبلیغات را از طریق رسانه ها و فضای مجازی فراهم کنیم ادامه داد: متاسفانه با توجه به شرایط حاکم ناشی از بیماری کرونا در سطح منطقه، اجازه تبلیغات سنتی را هرگز به نامزدهای انتخاباتی نخواهیم داد.

 

موسوی تاکید کرد: خبرهایی را داریم که متاسفانه بعضی از داوطلبان جلسات انتخاباتی پیش از موعد و به صورت حضوری در این شرایط خطرناک برگزاری می‌کنند که ممنوع و بی اخلاقی محض است و قطعاً این موضوع از سوی دستگاه‌های نظارتی رصد می شود و در این خصوص اگر داوطلبی رد صلاحیت شد، حق گلایه و اعتراض نخواهد داشت.

 

وی انتخابات سال آینده را بسیار حائز اهمیت خواند و ابراز کرد: روز انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود و احتمالا برای جلوگیری از تجمع در روز انتخابات تعداد شعب را افزایش می دهیم؛ انتخابات مهمترین مولفه مردم سالاری دینی است و  در این شرایط سخت که دشمنان همه چیز ما را نشانه رفته اند هرکس با هر انگیزه ای روزنه امید را بر روی مردم ببندد و ناامیدی را تزریق کند خائن به آرمان های مردم و نظام اسلامی است.

 

فرماندار ویژه آبادان با بیان اینکه باید با وحدت و انسجام بیشتر و با شرکت پرشور در انتخابات بدخواهان ایران اسلامی را ناامید کنیم گفت: مملکت ما از امواج سهمگینی عبور کرده و با انسجام وحدت بیشتر از پس همه مشکلات بر خواهیم آمد و از همه آحاد دعوت می کنیم در انتخابات شرکت کنند و امیدوارم درصد کاندیداتوری در شوراهای شهر و روستا بسیار بالاتر از گذشته باشد و شاهد انتخابات پر شوری باشیم.

 

وی همچنین با اشاره به نحوه ثبت نام از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲ مرحله زمانی عنوان کرد: در مرحله اول از کاندیداهای شوراهای شهر ثبت نام به عمل می آید که این فرایند از دیروز (چهارشنبه ۲۰ اسفند) ساعت ۸ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۸ روز (سه شنبه ۲۶ اسفند) به مدت هفت روز ادامه دارد و در مرحله دوم نیز از داوطلبان شوراهای روستا ثبت نام خواهد شد که از ساعت ۸ صبح روز (دوشنبه ۱۶ فروردین) آغاز و تا ساعت ۱۸ روز (یکشنبه ۲۲ فروردین) ادامه خواهد داشت.

 

موسوی در پایان یاد آور شد: همه داوطلبان لازم است گواهی عدم سوءپیشینه که بیش از سه ماه از تاریخ آن نگذشته باشد در روز ثبت نام ارائه کنند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبلیغات رسانه ای و مجازی تبلیغات سنتی انتخابات ۱۴۰۰ خبرگزاری شبستان خوزستان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نامزدهای انتخاباتی منطقه آزاد اروند انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شهر و روستا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند

روایتگری بیداری با محوریت تعریف مفهومی الگوی اول زن، تعریف مفهومی و بیان جنبش‌های الگوی دوم زن و تبیین الگوی سوم زن در بیانات رهبری برگزار شد. 

 دانشگاه صنعت نفت آبادان در این همایش میزبان دانشجویان و دانش آموزان ۳ دبیرستان متوسطه دوم آبادان و خرمشهر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • برگزاری نشست روایتگری بیداری در اروند
  • نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته تا رأی‌گیری
  • آغاز نشست خبری تعدادی از کاندایداهای زن تهران در ایسنا
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات چه زمانی شروع می‌شود؟
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • برگزاری نشست هم اندیشی استاندار با فعالان محلات استان قزوین