Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی با ۱۰۰۰ سهم، در پویش ۱۴۰۰ شکوفه لبخند که به همت مرکز تخصصی نیکوکاری رسانه یاران در آستانه قرن جدید کلید خورده است، پیوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، پویش ۱۴۰۰ شکوفه لبخند به همت مرکز تخصصی نیکوکاری رسانه یاران در آستانه قرن جدید کلید خورده است چرا که مردم این دیار رسم دیرین خود که نیکوکاری و دست گیری از مستمندان قبل از رسیدن به بهار است را فراموش نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیامبر (ص) فرمود: «مَن قضی لمؤمنٍ حاجةً قضی اللّه ُ لَهُ حوائجَ کَثیرَةً أدْناهُنَّ الجَنّةُ؛ هر کس یک نیاز را از مؤمنی برطرف سازد، خداوند نیازهای فراوان او را روا سازد که کمترین آن‌ها بهشت است. یا در حدیث دیگری از امیرمومنان (ع) می‌خوانیم: «إذَا أَمْلَقْتُمْ فَتَاجِرُوا اللّهَ بِالصَّدَقَةِ؛ هر زمان فقیر شدید، با خداوند از طریق صدقه دادن (در راه او) تجارت (پرسود) کنید.

 

در این پویش نیز برای اینکه درخت نیکوکاری رسانه یاران در آغاز قرن جدید شکوفاتر از هر سالی شود هر یک از اعضای خانواده می توانند با ۱۴۰۰ تومان عیدی درختی از شکوفه کمک را به نیازمندان هدیه دهند و با تقسیم مهربانی پیش تر از بهار لبخند را راهی خانه های همنوعان نیازمند خود کنند.

 

در همین راستا «حمید ملانوری» استاندار خراسان جنوبی نیز با ۱۰۰۰ سهم به پویش ۱۴۰۰ شکوفه لبخند مرکز تخصصی نیکوکاری رسانه یاران پیوست.

 

علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند با واریز  ۱۴۰۰ تومان به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۱۰۰۳۲ به همنوعان خود به ویژه بیماران صعب العلاج در آستانه سال نو کمک کنند.

 

 

 

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز تخصصی نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی شکوفه لبخند در آستانه عید نوروز استاندار خراسان جنوبی نیکوکاری رسانه یاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح جهادی به صرف لبخند در گرگان برگزار شد

دریافت 41 MB کد خبر 6096669

دیگر خبرها

  • طرح جهادی به صرف لبخند در گرگان برگزار شد
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • زلزله ای با بزرگی ۴.۲ ریشتر خراسان شمالی را لرزاند
  • قضات تصمیمات و احکام خود را با پیوست رسانه‌ای همراه کنند
  • شکوفه‌های بهاری شهرستان کوثر استان اردبیل
  • با استقرار دولت سیزدهم، توجه ویژه‌ای به جامعه کارگری شد
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • رفع مشکلات مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی تکلیف مدیران است
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری