Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «عمران‌خان» پنجشنبه همزمان با شب عید سعید مبعث طی پیامی در حساب کاربری خود در توییتر، فرا رسیدن این عید خجسته و شب معراج را به مسلمانان سراسر جهان تبریک گفت.

فردا جمعه در پاکستان مصادف با ۲۷ رجب سالروز مبعث پیامبر اعظم (ص) است و میلیون‌ها نفر از مسلمانان این کشور این رویداد را جشن می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پاکستانی‌ها به این روز بزرگ روز معراج پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) نیز می گویند.

شب گذشته نیز گردهمایی باشکوهی به مناسبت عید مبعث و معراج النبی (ص) به میزبانی سفارت ایران با حضور وزیر امور مذهبی پاکستان، سفیر جمهوری اسلامی ایران، رهبران ارشد مذهبی و علمای وابسته به فرق مذهبی برگزار و سخنرانان بعثت را عامل وحدت جهان اسلام، تجلی ارزش‌های دینی و فرصتی برای مقابله مشترک با پدیده تفرقه‌گرایی عنوان کردند.

به مناسبت عید مبعث خیابان‌های شھرهای راولپندی و مسیرھای منتھی به اسلام‌آباد چراغانی شده و مسلمانان پاکستانی در دیگر نقاط این کشور با برپایی محافل شعر و مدیحه سرایی این روز پرنور را گرامی می‌دارند.

برچسب‌ها پاکستان عمران خان مبعث حضرت رسول اکرم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان عمران خان مبعث حضرت رسول اکرم پاکستان عمران خان مبعث حضرت رسول اکرم اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ژوزه مورایس جمعه شب در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی که همراه با صعود تیم مرحله بعدی جام حذفی بود، اظهار کرد: بازی حذفی هیچ وقت ساده نیست. به بازیکنان پرتلاشم تبریک می گویم. به ملاثانی هم تبریک می گویم که تیم با نظمی بود و باعث افتخار جام حذفی بودند.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود به اسلام روی آوردید؟ ادامه داد: من مشکلی ندارم جواب بدهم اما مساله شخصی من از حرفه‌ای جداست. ولی چون کنجکاوید بله به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده‌های ایرانی هستم. بله حقیقت دارد.

مواریس در ادامه، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم. تیم سازماندهی شده و با کیفیت است. ملاثانی ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و گفته بودم بازی ساده ای نداریم.

وی درباره افت سپاهان و آیا تأثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تأثیر داشته است؟ خاطر نشان کرد: بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه‌ای هستم و اتفاقاً وقتی کسی که تشکیل خانواده می‌دهد و حرفه‌ای است، مسئولیتش بیشتر می‌شود. این موضوع تأثیری نداشته است.

کد خبر 6089405

دیگر خبرها

  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • زندان را به سازش با کسانی که پاکستان را به بندکشیدند،ترجیح می‌دهم
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • «مورایس» مسلمان شد/ اکنون عضوی از شما هستم
  • مورایس مسلمان شدن خود را تأیید کرد
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود