Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@04:49:06 GMT

تامین ۵ هزار دستگاه اتوبوس برای سال آینده

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۶۵۹۶

تامین ۵ هزار دستگاه اتوبوس برای سال آینده

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی عصر پنجشنبه در آئین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۹۹ طرح بزرگ شهری در قم با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در سالن همایش‌های شهرداری قم با اشاره به دشمنی‌ها و تحریم‌های سخت آمریکایی‌ها گفت: سال ۹۹ بر اساس پیش بینی‌ها سال سختی بود اما مردم با مقاومت و استقامت در برابر توطئه‌ها نقشه آنها را خنثی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شرارت‌های ترامپ در عرصه بین‌المللی و شکستش در انتخابات آمریکا گفت: ایستادگی مردم موجب شد تا ترامپ به عنوان این شر بین‌المللی از صحنه خارج شود و هر کاری برای خدمت به این مردم انجام دهیم، نمی‌توانیم دِین خود را به آنها ادا کنیم.

وزیر کشور با اشاره نقش قم در انقلاب اسلامی و جایگاهش به عنوان یک استان بین‌المللی گفت: همه ما بخاطر الطاف حضرت معصومه (س)، مردم قم و مراجع مدیون هستیم و باید تلاش کنیم عقب ماندگی‌های قم را متناسب با شأن قم جبران کنیم.

وی افزود: با وجود همه محدودیت‌ها و به تعبیری خشکسالی بودجه‌ای، برای رفع مشکلات کشور تمام توان دولت به کار گرفته شده است.

رحمانی فضلی با بیان اینکه از محل اعتبارات کرونا، دولت مجوزی برای تأمین پنج هزار دستگاه اتوبوس و تعدادی واگن مترو از محل تهاتر نفت تصویب کرده است که امیدواریم با واردات قطعات این مهم محقق شود گفت: برای قم سهم قابل توجهی از این اتوبوس‌ها و واگن‌ها در نظر خواهیم گرفت.

رحمانی فضلی با تاکید بر اینکه یکی از مشکلات قم در بحث بودجه تک شهرستانی بودن است گفت: افزودن دو شهرستان به در کمیسیون سیاسی امنیتی دولت تصویب و در حال انجام فرایند لازم است که امیدواریم تا پایان دولت این مجوز صادر شود.

کد خبر 5167364

منبع: مهر

کلیدواژه: قم وزیر کشور عبدالرضا رحمانی فضلی ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا آمار کرونا شیراز انتخابات 1400 گرگان عکس استانها اردبیل شیوع کرونا زلزله سنندج شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ تقی‌لو گفت: در پی وقوع ۲ حادثه رانندگی، ۲ دستگاه سواری پژو در کیلومتر ۶۸ اتوبان تبریز - زنجان و ۲ دستگاه پژو هم در سه‌راهی ماهنشان با یکدیگر برخورد کردند.

وی از مصدومیت ۱۵ نفر بر اثر حادثه رانندگی مذکور خبر داد و افزود: تکنسین‌های اورژانس با ۳ کد آمبولانس درلیک، اتوبوس آمبولانس و ایده‌لو برای امدادرسانی به مصدومان به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان با بیان اینکه ۳ مصدوم توسط کد‌های درلیک و ایده‌لو به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان انتقال داده شدند،  ۱۲ مصدوم نیز با اتوبوس آمبولانس به این بیمارستان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • مافیا از هر اتوبوس داخلی چند هزار یورو به جیب می‌زند!  | «یک فرد خاص مانع ورود اتوبوس برقی به ایران شده ...»
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • اعلام آمادگی چمران برای خرید اتوبوس های برقی شهر بجنورد
  • اعلام آمادگی برای کمک به خرید اتوبوس‌های برقی شهر بجنورد
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت