Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ووریا غفوری پس از پیروزی مقابل پیکان در مورد اینکه استقلال در نیمه دوم عملکرد فنی ضعیف‌تری داشت، عنوان کرد: تیم ما مقداری از نظری بدنی عقب است. باید کار و بهتر تمرکز کنیم. باید سرمان را پایین بیندازیم و کارمان را انجام بدهیم تا تیممان را بهتر کنیم.

وی درمورد درگیری در رختکن گفت: اتفاق خاصی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه ناراحت بودیم. در نیمه اول دو بر صفر به رختکن رفتیم اما در نیمه دوم خوب بازی نکردیم و همه ناراحت بودند.

کاپیتان استقلال در خصوص درگیری لفظی ادامه دار اسماعیلی و دانشگر در جریان بازی، اظهار داشت: این طبیعی است. در بازی بعضی اوقات بازیکنان با هم بحث می کنند اما تمام شد. اتفاق خاصی رخ نداد.

غفوری در خصوص اینکه استقلال با فرهاد مجیدی رفته رفته شرایط آرمانی پیدا می‌کند، گفت: ما باید وظیفه‌مان را انجام بدهیم. مربیان هم کارشان را می‌کنند. تازه آمده‌اند. باید زمان بدهیم تا تفکراتشان در تیم پیاده کنند. ما هم باید از نظر بدنی آماده تر باشیم و عملکرد تیمی بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص مشکلات مالی استقلال عنوان کرد:‌ مشکلات در حال حل شدن هستند.کل مجموعه تلاش می‌کند که آرامشی در تیم حاکم شود و به ثبات برسیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ووریا غفوری کاپیتان استقلال پیکان فرشید اسماعیلی محمد دانشگر فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۶۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، دانیال اسماعیلی‌فر هفته پر اتفاقی را سپری کرد. دانیال که فرم مطلوبی در این هفته‌ها دارد مقابل صنعت نفت گل زد اما حرکت پس از گل او جنجالی شد.

این مدافع راست پس از فراخوانده شدن به کمیته انضباطی از بازی لیگ برابر سپاهان محروم شد اما می‌تواند سرخ‌ها را در جام حذفی همراهی کند.

اگرچه اسماعیلی‌فر دردسر عجیبی برای خود تراشید اما باشگاه پرسپولیس با گذاشتن تصویر او در لاین آپ بازی با آلومینیوم به نوعی از بازیکن خود حمایت کرد و به او روحیه داد.

دیگر خبرها

  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • دانشگر به پرسپولیس نمی‌رسد
  • سید حسین حسینی و دانیال اسماعیلی فر بخشیده می‌شوند؟
  • دادرس: استقلال بابت حکم کمیته انضباطی نمی‌تواند اعتراض کند/محرومیت حسینی و اسماعیلی فر قطعی است
  • (عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار
  • واکنش رنگرز به رقابت حساس گرایی و اسماعیلی