Web Analytics Made Easy - Statcounter



وزارت ورزش و جوانان با همکاری فدراسیون فوتبال و وزارت امور خارجه در حال بررسی وضعیت تیمهای باشگاهی ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در صورت تغییر نیافتن میزبانی عربستان در این رقابت هاست.

به گزارش فارس، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه مراسم جشنواره فیلم‌های ورزشی، اظهارداشت: مراسم بسیار خوبی بود. قسمت مهم و تاسف برانگیز آن فقدان ورزشکار هنرمند ما علی انصاریان بود که جای او خالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم شر کرونا از مردم جهان و ایران برداشته شود تا شاهد چنین وقایعی نباشیم. امیدواریم پیوند ورزش و هنر مستحکم‌تر شود تا با این اقدامات شور و نشاط بیشتری را برای مردم فراهم کنیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه خطری ممکن است میزبانی ایران را در جام جهانی فراهم کند و اینکه در جریان آخرین وضعیت هستید، تصریح کرد: برای اینفانتینو و شیخ سلمان نامه نوشتم و شرایط را توضیح دادم. با توجه به ابهاماتی که به خاطر کرونا شنیدیم و همینطور پخش تلویزیونی واقعا جای ابهامی وجود ندارد. از 4 دیدار باید 3 بازی را میزبانی داشته باشیم، بنابراین حق ماست میزبان این بازی‌ها باشیم.

سلطانی‌فر ادامه داد: تمامی امکانات فراهم است و مشکلی نداریم؛ به ویژه اینکه در آن فصل سال، کشورهای حاشیه خلیج فارس به خاطر هوای گرم مشکلاتی را برای ورزشکاران ایجاد می‌کنند. من دو سه روز پیش نامه‌ای نوشتم و مشکلی برای میزبانی نیست. از آنها خواستم این موضوع را لحاظ کنند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی درباره اینکه کشورهای عربستانی میزبان تراکتور و استقلال هستند و اینکه میزبانی را به ما ندادند، خاطرنشان کرد: ارزیابی خوبی از این تصمیمات نداریم. سالهای گذشته به خاطر ملاحظات سیاسی آنها به کشور ما نمی آمدند و کشور سوم میزبان می‌شد. الان هم باید همین طور می‌شد. اگر قرار است بین تیم‌های ایرانی و عربستانی مسابقه‌ای برگزار شود، یا باید در کشور ما برگزار شود یا در کشور ثالث.

وی درباره اینکه یعنی این تیم‌ها به عربستان نمی‌روند، گفت: فعلا تصمیمی در این باره نگرفته‌ایم، طبیعتا فدراسیون فوتبال باید تصمیم بگیرد. ما ملاحظات دیپلماسی را هم در نظر می‌گیریم و متناسب با آنچه در گذشته بوده و پیگیری‌ها تصمیمات مقتضی را خواهیم گرفت.

سلطانی‌فر در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا تحریم ناجوانمردانه ممکن است میزبانی را بگیرد، تصریح کرد: هیچ چیزی از جهت اینکه تحریم مشکلاتی را ایجاد کند محدودیتی نداریم، امکانات خوب داریم، مسیرهای پروازی باز است، امکان تست‌گیری و قرنطینه داریم، مسابقات را با رعایت کامل پروتکل‌ها می‌توانیم برگزار کنیم اما تحریم‌ها هم ممکن است تاثیرگذار باشد. ما موظف هستیم با فدراسیون فوتبال پیگیری‌های لازم را داشته باشیم، وزارت امور خارجه هم هم پیگیر است

وی درباره اینکه شخصا چقدر امیدوار هستید، گفت: در این باره درصد نگرفته‌ایم.

همچنین وزارت ورزش و جوانان با همکاری فدراسیون فوتبال و وزارت امور خارجه در حال بررسی وضعیت تیمهای باشگاهی ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در صورت تغییر نیافتن میزبانی عربستان در این رقابت هاست.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.   امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت)، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.   در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف از ازبکستان خواهد رفت.   در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف به توفیقی دست یابد و نتیجه را واگذار کرد تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان دهد.   در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی مقابل اسرویلوف از ازبکستان قرار گرفت و در نهایت نماینده ازبک پیروز شد تا ملک‌خطابی به مدال برنز برسد.   فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت)، مبارزات نیمه‌نهایی رده سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • بوکس امید و جوانان آسیا؛ صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • ملی‌پوش ایران در جایی حساس‌تر از فینال آسیا(عکس)
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • گزارش وزیر ورزش از درخشش ورزشکاران کشور در میادین بین‌المللی
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال