Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@10:43:51 GMT

کاهش ۵ الی ۱۰ درجه‌ای دمای هوا از فردا شب در استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۷۵۷۹

کاهش ۵ الی ۱۰ درجه‌ای دمای هوا از فردا شب در استان تهران

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، از افت ناگهانی دما از فردا شب ۲۲ اسفندماه در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: ریزش سریعِ هوای سرد از فردا شب، افت ناگهانی دما را در اغلب نقاط استان تهران به دنبال خواهد داشت.

جلالی از کاهش ۵ الی ۱۰ درجه‌ای دما از فردا شب خبر داد و عنوان داشت: این کاهش دما تا صبح یکشنبه کاملاً احساس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان تهران با بیان اینکه ساکنین برخی نقاط نوار شمالی استان تهران، شنبه و یکشنبه ۲۳ و ۲۴ اسفند ماه شاهد یخبندان خواهند بود بیان داشت: صاحبان مشاغل حساس در این خصوص حتماً اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از خسارات احتمالی را لحاظ کنند.

کد خبر 5167431

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره كل هواشناسي استان تهران مجتبی جلالی کاهش دما ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر شیراز آمار کرونا انتخابات 1400 گرگان اردبیل عکس استانها شیوع کرونا زلزله سنندج شهرستان کرج استان تهران فردا شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۷۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد

حسین سلطانی با بیان اینکه  وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد گفت:‌ این شرایط جوی تا اواسط هفته جاری ادامه می یابد.

وی با بیان اینکه تا اواسط هفته جاری بارندگی برای استان پیش بینی نشده است، یادآور شد: تا روز سه شنبه هفته جاری دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می یابد و هوا خنک خواهد شد.

سلطانی اظهار داشت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • افزایش چند درجه‌ای دمای هوا در اردبیل پیش‌بینی می‌شود
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه
  • آسمان صاف و آفتابی قم تا روز سه شنبه 
  • وزش باد در زنجان شدت می‌گیرد
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده