Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:01:55 GMT

عید مبعث عید ادیان توحیدی است

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۸۳۴۸

عید مبعث عید ادیان توحیدی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی شامگاه پنجشنبه در آئین ملبس شدن طلاب حوزه علمیه خدابنده گفت: مبعث پیامبر اکرم (ص) بزرگترین عید بشریت و مسلمین جهان است.

وی با بیان اینکه بالاترین عید برای مسمانان عید مبعث است، اظهار کرد: مبعث عید ادیان توحیدی است و برای ما مسلمین مایه افتخار و مباهات است که امت حضرت پیامبر اکرم هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به تحصیل در حوزه‌های علمیه اشاره کرد و گفت: تحصیل در حوزه‌های علمیه در ترویج فرهنگ و معارف اسلامی بسیار مهم است.

خاتمی با بیان اینکه حضور روحانیون و طلاب در جامعه بسیار تاثیرگذار است، ابراز داشت: جایگاه طلاب در جامعه بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه بانوان در تربیت فرزندان بسیار تاثیر گذار هستند، تاکید کرد: آموزش علوم دینی بانوان به عنوان قشر تاثیر گذار در جامعه بسیار مهم است و حوزه علمیه زنجان در آموزش علوم دینی به بانوان موفق است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه بانوان طلبه نقش بسیار مهمی در تربیت قشر جوان دارند، گفت: حضور طلاب موجب اعتلای فرهنگی دینی جامعه می‌شود و در این میان باید در این زمینه اقدامات لازم مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 5167439

منبع: مهر

کلیدواژه: علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان حوزه علمیه ویروس کرونا کرمانشاه انتخابات شورای شهر و روستا بوشهر آمار کرونا شیراز انتخابات 1400 گرگان عکس استانها اردبیل شهرستان کرج شیوع کرونا زلزله سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۸۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان بعدازظهر جمعه در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که در محل ساختمان این نهاد حوزوی برگزار شد بیان کرد: موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان علیه جامعه ما و مقابله جبهه کفر در برابر جبهه حق است که در صورت برنده شدن هر یک، شرایط تعیین کننده خواهد بود.

فرمانده فراجا بیان کرد: در طی این سالها رهبر معظم انقلاب بر موضوع شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی اشاره داشتند که متاسفانه برای این موضوعات تلاشی صورت نگرفت و تلاش های صورت گرفته نیز کافی نبوده و بسیاری فقط شنونده این بیانات بوده اند.

وی افزود: یکی از چالش ها در حوزه امنیت اخلاقی، نبود گفتمان واحد در بین دستگاه ها و نهادها است و از سویی دیگر در لایحه حجاب و عفاف نیز ابهاماتی وجود دارد.

سردار رادان اضافه کرد: هزینه پایین جرم بی‌حجابی و اظهارت ضد و نقیض برخی افراد مسوول و همچنین کمبود اعتبارات و امکانات مورد نیز از دیگر چالش های حوزه مقابله با بی حجابی و هنجارشکنی در کشور است.

در ادامه این جلسه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به ارائه نظرهای خود در مقوله حجاب و عفاف پرداختند.

برنامه ریزی دشمنان در راستای مقابله با نظام اسلامی از مسیر گسترش بی حجابی، تاکید بر ایستادگی نیروی انتظامی در اجرای طرح نور، لزوم برخورد با خاطیان و حفظ شأن و جایگاه پلیس، ضرورت توجه به موضوع حجاب و عفاف در نظام تعلیم و تربیت کشور از جمله موارد مورد اشاره اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این جلسه بود.

کد خبر 6089379

دیگر خبرها

  • طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آیت‌الله کعبی: طرح نور باید با قاطعیت تداوم پیدا کند
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه دشمن و مقابله جبهه کفر برابر حق است
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران استان یزد در حمایت از طرح نور فراجا
  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • اعلام حمایت طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی از طرح نور فراجا