Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@05:05:38 GMT

شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بهشت زهرا رعایت می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۸۸۴۷۸

شیوه‌نامه‌های بهداشتی در بهشت زهرا رعایت می‌شود

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا دکتر علیرضا زالی روز پنجشنبه در مراسم تقدیر از تطهیر کنندگان سازمان بهشت زهرا(س)، افزود: یکی از ممتازترین جایگاه‌های استانی و شهری و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی متعلق به سازمان بهشت زهرا (س) است.

وی با اشاره به اینکه آرامستان‌ها کانون بالقوه انتشار عفونت در جهان محسوب می شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ۱۳ ماه گذشته هیچ حرکت زیان بار بهداشتی از سازمان بهشت زهرا به شهر تهران تحمیل نشد و حتی شاهد آثار زیان بار زیست محیطی بر اساس مستندات علمی نیز مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی با بیان اینکه امروز بسیاری از کشورهای توسعه یافته جهان فاقد سند عملیاتی برای تدفین بیماران کرونایی هستند، بیان داشت: کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) حتی با ابتلا چندین باره به ویروس کرونا و در سخت ترین شرایط کاری سنگر خدمت به مردم را ترک نکردند.

این مسئول اضافه کرد: امروز در برخی کشورهای اسلامی حتی خدمات شرعی و دینی به متوفیان کرونایی یا انجام نمی‌شود و یا در حداقل موارد صورت می‌گیرد؛ اما در کشور ما همه این خدمات به صورت کامل ارائه شد.

زالی در ادامه با اشاره به رعایت کرامت متوفیان کرونایی و خانواده آنها در سازمان بهشت زهرا(س) ابراز کرد: خوشبختانه در فرایند انتقال، تطهیر و تدفین متوفیان کرونایی تاکنون هیچگونه خلل و تاخیری صورت نگرفته است.

فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونای کلانشهر تهرانی ابراز کرد: امروز در بسیاری از نقاط جهان به سبب ترس از انتقال ویروس بخشی از آرامستان‌ها را به تدفین فوت شدگان کرونایی اختصاص دادند، اما امروز در کشور ما متوفیان کرونایی در هر جایی که خانواده شان بخواهند دفن می‌شوند.

زالی در پایان با اشاره به آلودگی چندین باره برخی از کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) به ویروس کرونا در یک سال گذشته، افزود: کارکنان این سازمان با کار جهادی خدمات خوبی به جامعه ارائه کردند، ستاد ملی کرونا نیز تاکنون هشت دوره غربالگری را در این سازمان انجام داده است.

به گزارش ایرنا؛ فرمانده عملیات مقابله با بیماری کرونای کلانشهر تهرانی و مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در پایان این مراسم با اهدای لوح از جمعی از کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) تقدیر کردند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سعید محمد مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر زالی ستاد مقابله با کرونا بهشت زهرا پروتکل های بهداشتی سعید محمد مهدی باکری حداقل دستمزد میلاد حاتمی عملیات بدر سازمان بهشت زهرا س متوفیان کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۸۸۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ

استقلال به برنامه سازمان لیگ معترض است.

طرفداری | پس از اعلام برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر، باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی نسبت به تعیین مکان برگزاری دیدار استقلال و پیکان در هفته پایانی اعتراض کرد.

باشگاه استقلال در این نامه با اشاره به این موضوع که تیم فوتبال استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است، خواهان تغییر مکان این دیدار شد تا بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود.

باشگاه استقلال از کلیه مسئولان مربوطه می‌خواهد در این امر مساعدت لازم را انجام دهند تا حق هواداران استقلال تضییع نشود.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی